آپدیت اینستاگرام
نوشته شده توسط : ریضا

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی موفق و بسیار محبوب است که در چند سال گذشته توانست با توجه با امکانات و قابلیت های بسیاری که در اختیار کاربران قرار می­دهد، مورد پسند بسیاری از افراد از اقشار مختلف قرار گیرد. بیشتر افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می­کنند به دنبال اهداف مشخصی ازجمله تبلیغات در اینستاگرام، افزایش فروش در اینستاگرام و… هستند که تمام این موارد در راستای معرفی برند و کسب و کار صورت می­گیرد. پلتفرم اینستاگرام به صورت مکرر پس از گذشت مدتی آپدیت هایی را ارائه می­دهد تا روند و کیفیت استفاده از اینستاگرام را تسهیل بخشد. آپدیت اینستاگرام روندی است که طی آن قابلیت­ های جدید و بی­نظیری به اینستاگرام اضافه می­شود و در بیشتر مواقع کاربران را انگشت به دهان می­گذارد. در ادامه با وب سایت نمادین همراه باشید تا به نوبه خود تا حد توان بتوانیم شما را از آپدیت اینستاگرام آگاه سازیم.

 

مختصری از آپدیت اینستاگرام

همان­­گونه که مطلع هستید گوگل پلی یا Google Play از جمله سرویس­ های بسیار مهم و محبوب گوشی­ های اندرویدی به شمار می­رود که به کاربران این امکان را می­دهد تا اپلیکیشن های دلخواهشان را از طریق این برنامه دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایند. احتمالا بیشتر شما می­دانید که انجام فرآیندهایی نظیر آپدیت کردن اینستاگرام، آپدیت کردن تلگرام و سایر اپلیکیشن­ ها من جمله روبیکا و… از طریق گوگل پلی صورت می­گیرد. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام، به مرور قابلیت ها و کارایی آن کاهش خواهد یافت، از همین رو همان­طور که کمی قبل تر اشاره کرده ­ایم برای برطرف نمودن این مشکل باید از گوگل پلی کمک بگیرید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.

 

مزایای آپدیت اینستاگرام چیست؟

 

 

 

احتمالا بارها و بارها این مشکل برایتان ایجاد شده است که اپلیکیشن اینستاگرام پس از مدتی کارایی گذشته را ندارد و قابلیت هایی که اطرافیان و دوستانتان از آن­ها برخوردار هستند را شامل نمی­شود. ممکن است در چنین شرایطی از خود و یا اطرافیانتان بپرسید که روش از بین بردن این مشکل چیست و آن­ها پاسخ شما را با جمله “اینستاگرام را آپدیت کن” بدهند.

در واقع هنگامی که اینستاگرام آپدیت های جدید را ارائه می­دهد، قابلیت­ های بسیاری را نیز به دنبال آن برایتان ایجاد خواهد نمود. به طور مثال قابلیت لایک کردن استوری، تگ کردن در اینستاگرام و… هرکدام به نوبه خود برخی از آپدیت های اینستاگرام محسوب می­شوند. همچنین بخوانید: منشن مارکتینگ اینستاگرام. یکی از مزایای مهم آپدیت اینستاگرام برخوردار شدن از قابلیت های بی­نظیر در راستای استفاده راحت از این پلتفرم است. از دیگر مزایای آپدیت کردن اینستاگرام استفاده سریع­تر از این اپلیکیشن می­باشد. احتمالا برایتان پیش آمده که اپلکییشن نصب شده بر روی گوشی موبایلتان به خوبی گذشته عمل نکند و حتی در برخی مواقع پیش آمده که تحت هیچ­گونه شرایطی باز نشود، مشکل چیست؟

بله درست است، اینستاگرام شما نیازمند بروزرسانی است تا بتواند به نسخه و قابلیت های جدید دسترسی داشته باشد. در واقع بروزسانی یا آپدیت اینستاگرام عمدتا سبب بهبود عملکرد اپلیکیشن خواهد شد.

 بهترین سایت لایک زن

آموزش آپدیت اینستاگرام

در این بخش می­خواهیم دو نحوه آپدیت اینستاگرام در گوشی اندروید و ios را به صورت کامل آموزش دهیم، خوشحال می­شویم تا انتها ما را همراهی نمایید.

 

  • آپدیت اینستاگرام در اندروید

 

آپدیت اینستاگرام در اندروید

 

حال که تا به اینجا با ما همراه بوده­ اید، بد نیست با نحوه آپدیت کردن اینستاگرام آشنا شوید!

  • برای اینکار ابتدا وارد گوگل پلی شده و سه خط بالای صفحه را انتخاب نمایید (توجه داشته باشید که با توجه به زبان اپلیکیشن شما این سه خط می­توانند در سمت راست یا سمت چپ قرار گرفته باشند).
  • در قدم دوم در منوی نمایش داده شده بر روی گزینه برنامه ها و بازی های من یا همان My apps & games کلیک کنید تا لیست تمامی اپلیکیشن­ هایی که در گوشی شما نصب و نیازمند آپدیت کردن می­ باشند را مشاهده نمایید.
  • در این لیست اینستاگرام را پیدا و سپس بر روی آن کلیک کنید.
  • 10 راه اصلی برای افزایش بازدید اینستاگرام
  • در صفحه ای که رو به رویتان قابل مشاهده است بر روی گزینه بروزسانی یا همان Update کلیک کنید تا بروزرسانی آغاز شود.
  • آپدیت اینستاگرام در IOS

 

آپدیت اینستاگرام در IOS

 

این روزها علاوه بر کاربران اندروید، کاربران کمپانی اپل نیز افزایش یافته اند و برای دریافت اپلیکیشن ها و برنامه های خود از اپ استور (App Store) استفاده می­ نمایند. در این بخش می­خواهیم نحوه آپدیت اینستاگرام با ios را به شما آموزش دهیم.

  • برای این کار کافی است وارد برنامه شوید و از پایین صفحه تب Updates را باز کنید.
  • سپس در این قسمت تمامی برنامه­ هایی که نیازمند بروزرسانی هستند برایتان قابل مشاهده خواهد بود.
  • در بین آن­ها اینستاگرام را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.
  • سپس با زدن بر روی گزینه آپدیت می­توانید بروزسانی کردن آن را آغاز نمایید.

قالب اینستاگرام رایگان





:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: