نوشته شده توسط : ریضا

دتکتور گازی (Gas Detector) یکی از انواع دتکتور های آتش نشانی موجود در بازار است که جزء یکی از تجهیزات اعلام حریق نیز می باشد و وسیله ای است جهت تشخیص گاز موجود در محیط که پیش از وقوع حادثه این دتکتور قادر به آشکار سازی و اعلام وجود گازهای سمی و خطرناک است.

 

دتکتور گازی

انواع دتکتور گازی

تقسیم بندی های مختلفی برای دتکتور گازی وجود دارد که دتکتور های گازی از نظر نحوه استفاده در دو نوع پرتابل و ثابت موجود می باشد.

 

دتکتور گازی ثابت

Fixed Gas Detector

در محل مناسب و در ساختمان یا به صورت دیواری و یا سقفی نصب می شود و برای تشخیص انواع گاز کاربرد دارد.

 

دتکتور گازی ثابت

 

دتکتور گازی پرتابل

Portable Gas Detector

دتکتور گازی پرتابل دتکتوری قابل حمل است که برای حفاظت از پرسنلی که به صورت مداوم در حال حرکت هستند استفاده می شود و آن ها را از وجود گاز های سمی در مسیر آگاه می کند.

 

دتکتور گازی پرتابل

 

اجزای دتکتور گازی

دتکتور گازی از دو قسمت سنسور و ترانسمیتر تشکیل شده است. که سنسور جهت تشخیص و ترانسمیتر جهت نمایش و کنترل استفاده می شود.

سنسورهای دتکتور گازی

دتکتور گازی ممکن است بسته به نوع آن دارای سنسور های متفاوتی باشد. سنسور هایی که در دتکتور گازی استفاده می شود می تواند یک یا چند نوع از موارد زیر باشند.

  • سنسور با فناوری مادون قرمز

تکنولوژی آن بر اساس امواج مادون قرمز است. بدین صورت که دارای یک ترانسمیتر و یک گیرنده نیز است. که یکی امواج را ساطع می کند و دیگری تشخیص می دهد. اگر این امواج با گاز همراه باشند در این روند اخلال ایجاد می شود و میزان نور دریافتی تغییر می کند و دتکتور وجود گاز در محیط را تشخیص می دهد و مقدار تغییر نور ارسالی و دریافتی نوع گاز را مشخص می کند.

  • سنسور الکترو شیمیایی

سنسور الکترو شیمیایی دتکتور گازی دارای 3 الکترود می باشد و گازی که وارد سنسور می شود اکسید شده و از آن جایی که این الکترود ها در محلول الکترو لیتی وجود دارند یون های مثبت به سمت الکترود کاتدی و یون های منفی به سمت الکترود آندی حرکت می کنند که باعث شکل گیری جریان الکتریکی می شود.

  •  سنسور نیمه هادی

سنور نیمه هادی (MOS) که از یک قطعه با جنس روی تشکیل شده است که به گاز، مخصوصا گاز دی اکسید کربن حساس می باشد در هنگام وجود گاز در محیط با آن واکنش نشان می دهد.

  • سنسور کاتالیستی

سنسور کاتالیستی که تکنولوژی آن ها بر اساس اکسید شدن کاتالیست می باشد و دارای یک کویل پلاتینی هستند که در اثر برخورد گاز سمی با کاتالیست اکسید می شوند و به دنبال آن مقاومت کویل افزایش می یابد و وجود گاز در محیط را تشخیص می دهند.

  • خروجی دتکتور گازی

خروجی دتکتور گازی به دو صورت رله ای یا دو و سه سیم 4 تا 20 میلی آمپر می باشد.

 دتکتور گاز فسفین

انواع دتکتور گازی بر اساس گاز تشخیصی

دتکتور های گازی از نظر نوع گاز تشخیصی به شرح زیر می باشند:

  • دتکتور گاز سوختنی و انفجار پذیر شامل گاز مایع و CNG
  • دتکتور های گاز سمی مانند گاز مونوکسید کربن
  • دتکتور گاز اکسیژن

که به طور کلی شامل دتکتور گاز مونوکسید کربن، دتکتور گاز شهری، دتکتور گاز متان، دتکتور گاز فریون، دتکتور گاز رادون و دتکتور گاز دی هیدروژن سولفید و غیره می شود.

 

همچنین دتکتور گازی به دو دسته دتکتور گاز شهری و دتکتور گاز صنعتی نیز تقسیم می شوند:

  • دتکتور گاز شهری

دتکتور گاز شهری یکی از محبوب ترین نوع دتکتور ها می باشد که به آن دتکتور گاز طبیعی هم گفته می شود. دتکتور گاز طبیعی فقط وجود گاز طبیعی را هشدار می دهد و گرما، دود و گاز هایی مثل مونوکسید کربن را تشخیص نمی دهد. ترکیبات گاز طبیعی به طور عمده متان و به مقدار اندک سایر هیدروکربن هاست. سوختن نادرست گاز شهری موجب ایجاد گاز خطرناک مونوکسید کربن می شود.

  • دتکتور گاز صنعتی

دتکتور گاز صنعتی ابزاری است که در مناطق صنعتی برای رصد و شناسایی مداوم بخار و گاز های خطرناک و ایجاد هشدار های شنیداری و بصری جهت هشدار به پرسنل استفاده می شود.

 

کاربرد دتکتور گازی

دتکتور های گازی در محل هایی مثل تونل، استخر، آزمایشگاه ها، پالایشگاه ها، مناطق نفتی، آشپزخانه های صنعتی، پارکینگ ها کاربرد دارد.

 

نحوه کار دتکتور های گازی

دتکتور های گازی یا به طور مستقل با باتری 9 ولت و یا به صورت متصل به پنل مرکزی کار می کنند که نمونه مستقل آن مورد تایید سازمان آتش نشانی است.
 

نکات نصب دتکتور گازی
  • وزن گاز تشخیصی دتکتور نسبت به هوا، در ارتفاع نصب آن موثر است.
  • گاز های سبک در ارتفاع بالا نصب می شوند.
  • گاز های سنگین در ارتفاع پایین نصب می شوند.
  • باید هنگام نصب به آسیب های احتمالی توجه کرد.
  • باید شرایط جوی در اوقات مختلف را مد نظر قرار داد. زیرا به طور مثال باد می تواند بر جهت حرکت گاز تاثیر بگذارد.

همچنین برای نصب دتکتور های گاز شهری دو حالت وجود دارد. اولین حالت این است که در اتاق وسایل گازی وجود داشته باشد در این حالت دتکتور باید در فاصله 1 تا 3 متری آن نصب شود. حالت دوم این است که در اتاق وسایل گازی وجود نداشته باشد در این حالت دتکتور باید در سطح تنفس افراد هنگام خواب نصب شود.

 

دتکتور گازی حرارتی

همانطور که قبل گفته شد دتکتور های ترکیبی قابلیت تشخیص بالاتری دارند. در دتکتور های ترکیبی دتکتور گازی حرارتی نیز موجود است که هم به حرارت آتش و هم به گازهای سمی و خطرناک حاصل از آتش حساس است و سریع تر خطر را اطلاع رسانی می کند.

 

دتکتور گازی مورد تایید سازمان آتش نشانی

سازمان آتش نشانی تنها دتکتور های گازی مونوکسید کربن را در لیست تجهیزات اعلام حریق خود قرار داده است. همچنین این دتکتور ها باید باطری خور باشند. علاوه بر این طول عمر باطری ها باید 7 سال باشد و به دیوار نصب شوند. همچنین تنها شرکت سازنده داخلی که موفق به گرفتن تاییدیه های سازمان آتش نشانی شده است برند پیشگام است در حالی که بسیاری از برند های خارجی دارای تاییدیه از سوی سازمان آتش نشانی می باشند.

 

فروش دتکتور

فروش دتکتور های گازی (Gas Detector) و دتکتور های آتش نشانی بنا به حساسیتی که دارند بهتر است از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه گردند. نکته مهم هنگام خرید دتکتور آتش نشانی دقت به داشتن استاندارد های لازم است.

 

قیمت دتکتور گازی

دتکتور گازی بر حسب نوع آن که می تواند پرتابل یا ثابت باشد و همچنین مدل خروجی، تعداد سنسور، نوع سنسور و نوع گاز آن قیمت های متفاوتی دارد. همچنین برند دتکتور گازی بسیار بر قیمت آن تاثیر گذار است. علاوه بر آن دتکتور گازی دارای نوع ضد انفجار نیز هست که قیمت دتکتور گازی ضد انفجار بیشتر از دتکتور گازی معمولی می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

در طول چند سال گذشته خیلی از کاربران به دنبال بهترین برنامه مشابه اینستاگرام می‌گردند چرا که اینستا دیگر فقط برنامه ای مخصوص عکاسی نیست و تبدیل به یک شبکه اجتماعی مثل توییتر شده است. اما کدام برنامه های مشابه که شبیه اینستاگرام هستند می‌توانند به عنوان یک اپ مانند آن بهترین جایگزین اینستا باشند؟

پیشنهاد ما به این دسته از افراد استفاده از یک برنامه مثل اینستا به جای خود اینستاگرام است. شرکت‌های زیادی در سرتاسر جهان از چین گرفته تا خود آمریکا تلاش کردند برنامه ای به عنوان جایگزین اینستاگرام معرفی کنند اما همه آن‌ها موفق نبودند. اما چگونه یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه و نیاز شخصی خود انتخاب کنیم؟ پلازا برای پاسخ به این سوال در ادامه 14 برنامه شبیه اینستاگرام را خدمت شما معرفی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

بازاریابی در اینستاگرام

بهترین جایگزین اینستا را بشناسید

مقاله ای با موضوع برنامه مشابه اینستاگرام در اختیارشما عزیزان قرار گرفته است که در این زمینه قصد داریم بهترین برنامه هایی که میتوانند جایگزین اینستاگرام شوند را برای شما معرفی کنیم. باتوجه به محدودیت بالای اینترنت در ایران و اخبار فیلترشدن اینستاگرام پیش بینی میشود که کاربران این برنامه به سمت اپ های دیگری که در ادامه معرفی شده اند خواهند رفت. نظر شما در مورد نرم افزار ایرانی جایگزین اینستاگرام چیست باما همراه باشید.

1. برنامه Snapchat برنامه شبیه اینستاگرام

 

اسنپ چت یکی از اصلی‌ترین برنامه های شبیه اینستا است و همین مسئله باعث می‌شود که آن را به عنوان نخستین برنامه شبیه اینستاگرام به شما معرفی کنیم. در محیط Snapchat می‌توانید استوری‌هایی که تا 24 ساعت باقی می‌مانند را به اشتراک بگذارید، اما امکان ارسال پست هایی دائمی مانند اینستاگرام در این برنامه وجود ندارد. این اپلیکیشن قابلیت ساخت استیکر‌ها را شامل بوده و فیلتر‌های عکس جذاب و پرطرفداری را ارائه می‌کند که بسیاری از طرفداران شبکه‌های اجتماعی فقط بخاطر آن‌ها به سراغ اسنپ چت می‌روند.

اسنپ چت یک برنامه مثل اینستا بوده که میتوان آنرا از اصلی ترین رقبای اینستا دانست. در این برنامه میتوانید به طیف وسیعی از فیلتر و افکت دسترسی داشته باشید که دسترسی به آنها کاملا رایگان خواهد بود. با استفاده از این موارد میتوانید تصاویر زیبا  والبته خنده داری را تهیه کنید که در این شرایط امکان اشتراک گذاری آنها را خواهید داشت. بطور کلی اسنپ چت برگرفته از یکسری ویژگی های کلیدی بوده که با استفاده از آنها میتوانید در زمینه های مختلفی حضور پررنگ داشته باشید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • ارائه ابزار های کلیدی و مفید
  • دسترسی به صدها افکت و فیلتر رایگان
  • امکان تهیه ویدیو های کوتاه با افکت های فان
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند

نقاط ضعف :

  • فیلتر بودن برنامه برای ای پی ایران

دانلود برنامه جایگزین اینستاگرام اسنپ چت برای اندروید و iOS

همچنین بخوانید :

2. برنامه Flickr

برنامه Flickr / اینستاگرام ساخت ایران / برنامه مثل اینستا

Flickr برنامه ای مثل اینستا است که گروهی از خدمات ترکیبی دیگری را ارائه خواهد کرد. این برنامه به عنوان جایگزین جدید اینستاگرام می‌تواند همانند یک سرویس ابری داخلی به فضایی برای ذخیره‌سازی عکس‌های شما تبدیل شده و البته قابلیت اشتراک این تصاویر را نیز به شما خواهد داد. کاربران برنامه Flickr می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن با یکدیگر تعامل داشته؛ اما به نوعی می‌توان گفت که این تعامل به هیجان انگیزی اینستاگرام نخواهد بود. Flickr استوری و لایو را شامل نمی‌شود و هشتگ‌ها اینجا همانند اینستاگرام قدرتمند نیستند، اما آپلود تصاویر در رزولوشن کامل امکان پذیر است.

در مقاله نرم افزار جایگزین اینستاگرام بدنیست بدانید که برنامه فلیکر به نسبت اسنپ چت از اسم و رسم کمتری برخوردار بوده که در این میان کاربران بسیاری حتی نام آنرا نشنیده اند. از ویژگی های برتر این برنامه میتوان به سرویس ابری رایگانی اشاره داشت که برای ذخیره سازی تصاویر و داده های مهم شما درنظر گرفته شده است. جدا از این مورد میتوانید به گفتگو با سایر کاربران بپردازید که در این زمینه از ویژگی های تایپی و استیکر نیز برخوردار خواهید بود. این برنامه رفته رفته در حال رشد بوده است که به عنوان یک تجربه جدید گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • دسترسی به فضای ذخیره سازی رایگان
  • اپلود و دریافت تصاویر با کیفیت اصلی

نقاط ضعف :

  • قدرتمند نبودن به اندازه اینستا
  • هشتک های ضعیف

دانلود اپلیکیشن Flickr برای اندروید و iOS

3. اپلیکیشن Imgur

اپلیکیشن Imgur / اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام / برنامه های شبیه اینستا

همچنین بخوانید :

Imgur برنامه ای مثل اینستا است که شباهت زیادی نیز به Flickr دارد، اما کمی پرطرفدار‌تر است. شما می‌توانید تعداد بیشمار عکس را در این اپلیکیشن آپلود کرده و آن‌ها را با سایر کاربران و حتی وب‌سایت‌های دیگر به اشتراک بگذارید. به طور کلی Imgur محیطی مناسب برای برقراری ارتباط و تعامل داشتن با سایرین خواهد بود. کاربران در این اپلیکیشن عکس‌ها، والپیپیر‌ها، محتواهای آموزشی و یا خنده‌دار را به اشتراک خواهند گذاشت. البته همانند سایر اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام، Imgur نیز همه امکانات اینستاگرام را شامل نمی‌شود.

همانطور که میدانید اینستا یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جهانی بوده است که جایگزین اصلی برای آن وجود ندارد اما ما سعی داریم به بهترین جایگزین اینستاگرام که میتواند ویژگی های آنرا در اختیار شما قرار دهد اشاره داشته باشیم. این برنامه از طیف وسیع ویژگی های مورد نیاز برخوردار بوده که در این شرایط میتوانید بدون درنظر داشتن محدودیت تصاویر بالایی را ارسال و یا دریافت کنید. این برنامه از محتواهای آموشی برخوردار بوده است که براساس نیاز خود میتوانید فایل هایی که از دیدتان میتواند برای سایرکاربران مفید واقع شود را به اشتراک بگذارید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • بدون محدودیت در ارسال و دریافت تصاویر
  • امکان قرار دادن فایل های آموزشی در پروفایل خود
  • تعامل با کاربران دیگر در محیطی کاملا زیبا

نقاط ضعف :

  • به اندازه اینستا محبوب و شناخته شده نیست

دانلود اپلیکیشن جایگزین اینستا Imgur برای اندروید و iOS

4. اپلیکیشن Tumblr برنامه های جایگزین اینستاگرام

اپلیکیشن Tumblr / برنامه شبیه اینستاگرام / اپ مشابه اینستاگرام

اگر طرفدار اینستاگرام نیستید، شاید Tumblr بهترین برنامه ای مثل اینستا باشد که باید به آن بروید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که عکس، ویدئو یا پست‌های متنی را به اشتراک بگذارید. Tumblr از استوری یا لایو پشتیبانی نمی‌کند، اما سایر ویژگی‌های مهم مشابه اینستاگرام را شامل می‌شود. هشتگ‌ها در این برنامه شبیه اینستاگرام فعال بوده و می‌توانند به دیده شدن بیشتر پست‌های شما کمک کنند. بعلاوه امکان ساختن گیف‌ها نیز برای کاربران وجود خواهد داشت. همین ویژگی باعث میشود تامبلر از بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام برای کاربران ایرانی باشد.

همانطور که میدانید نرم افزار ایرانی جایگزین اینستاگرام وجود نداشته و اگرهم وجود داشته باشد توان رقابت با این پیام رسان را نداشته است. در این زمینه ما به سراغ معرفی برنامه های خارجی خواهیم رفت که تمبلر گزینه نسبتا محبوبی در این زمینه بوده که ویژگی های ظاهری بسیاری را به نسبت اینستا دارا است. با استفاده از این برنامه میتوانید ویدیو و یا پست های متنی که مدنظر دارید را برای کاربران دیگر ارسال کنید که در ادامه به سایر ویژگی های آن اشاره خواهد شد.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • ارسال پست های متنی
  • ساخت گیف برای ارسال آن به کاربران دیگر

نقاط ضعف :

  • عدم پشتیبانی از لایو و هشتک گذاری

دانلود اپلیکیشن Tumblr برای اندروید و iOS

5. اپلیکیشن Retrica؛ برنامه های جایگزین اینستاگرام

اپلیکیشن Retrica / جایگزین جدید اینستاگرام / اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام

شاید در فهرست نرم افزار های جایگزین اینستاگرام، Retrica از نظر محبوبیت اصلا با اینستاگرام قابل مقایسه نباشد، اما می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را به صورت استوری و پست با دوستان مجازیتان به اشتراک گذاشته و به آن‌ها پیام بفرستید. Retrica به عنوان یک برنامه شبیه اینستاگرام ویژگی‌های جذابی مانند ساختن گیف از روی ویدئوها و همچنین فیلترهای سرگرم کننده عکس را شامل می‌شود که نمی‌توانید آن‌ها را روی خود اینستاگرام پیدا کند.

در میان برنامه هایی مثل اینستاگرام بدنیست بدانید که Retrica یکی دیگر از گزینه های خوبی بوده که براساس ویژگی های آن میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید به فیلتر های بسیاری دسترسی داشته باشید که این موارد به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است که در ادامه میتوانید به لینک دانلود Retrica برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید که دریافت این برنامه کاملا رایگان خواهد بود. این گزینه یک جایگزین اینستا حرفه ای بوده که در آن ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. در ادامه لیست جایگزین اینستا باما همراه باشید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • امکان ساخت گیف های دلخواه
  • وجود فیلترهای زیبا برای قرار دادن روی عکس و ویدیو

نقاط ضعف :

  • به اندازه اینستا از محبوبیت بالایی برخوردار نیست

دانلود اپلیکیشن جایگزین اینستا Retrica برای اندروید و iOS

6. اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام 500px

500px / برنامه شبیه اینستاگرام / نرم افزارهای مشابه اینستاگرام

500px در ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی مخصوص عکاسان شروع به کار کرد اما در طول چند سال گذشت توانسته امکانات و قابلیت‌های دیگری را هم ارائه و سایر کاربران را هم به خود جذب کند و حالا حداقل در میان عکاسان به عنوان یک برنامه جایگزین اینستاگرام در ایران برای کاربران فارسی زبان شناخته شده است.  به همین دلیل این برنامه بهترین جایگزین اینستاگرام برای کسانی است که تنها روی عکاسی متمرکز هستند. برای عکاسان ۵۰۰ پی اکس بهترین اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام محسوب می‌شود.

اگر تصمیم دارید برنامه هایی که مثل اینستاگرام هستند را بشناسید پیشنهاد میشود که این برنامه را تجربه کنید که یکی از بهترین گزینه های ممکن برای عکاسان بوده است. ویژگی های بالای برنامه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در کسری از ثانیه به طیف وسیعی از ابزار های ضروری دسترسی داشته باشید که تمامی آنها برای اشخاصی که در حوزه عکاسی فعالیت دارند مفید خواهد بود. بطور کلی تمرکز این برنامه روی ارائه ویژگی به عکاسان بوده است که در این پلتفرم عکاسان با راحتی بیشتری نسبت به اینستاگرام می‌توانند مطرح شوند و با دیگر عکاسان ارتباط برقرار کنند.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • بهترین جایگزین اینستا برای عکاسان
  • دسترسی به ابزار های مفید در حوزه عکاسی

نقاط ضعف :

محدود شدن در اینستا

  • عدم پشتیبانی از ابزار های غیر ضروری برای عکاسان

دانلود اپلیکیشن 500px برای اندروید و iOS

همچنین بخوانید :

7. VSCO ؛ از نرم افزارهای مشابه اینستاگرام

VSCO / اپلیکیشن ایرانی جایگزین اینستاگرام / اپ جایگزین اینستاگرام

VSCO یکی دیگر از برنامه های شبیه اینستا است که مانند اینستاگرام فیلترهای مختلفی را برای تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد اما در عین حال یک برنامه ویرایش تصویر، عکاسی و همچنین شبکه اجتماعی هم به حساب می‌آید. البته در این برنامه شما نمی‌توانید تصاویر را لایک کنید یا برایشان کامنت بگذارید یا حتی کسی را دنبال کنید. در عوض می‌توانید تصاویر دیگر کاربران را ببینید و از آن‌ها الگو بگیرید. همین است که می‌گوییم وسکو هم اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام محسوب می‌شود.

اگر به برنامه اینستا به چشم سرگرمی نگاه میکنید و بدنبال یک برنامه سرگرم کننده مثل اینستا هستید بدنیست بدانید که این برنامه گزینه خوبی برای شما خواهد بود. ارائه فیلترهای کاربردی و مفید میتواند شمارا با یک ویرایشگر تصویر عالی همراه کند که ویژگی های این بخش را اصلا در اینستا مشاهده نخواهید کرد. بطور کلی این برنامه برای مشاهده و الگو برداری از سایر کاربران درنظر گرفته شده است که با محدودیت های مختلفی در آن مواجه خواهید بود. حضور اشخاص محبوب بسیار در این جایگزین اینستا میتواند بسیاری از نیازهای شمارا پوشش دهد.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • ارائه ابزار ویرایشگر تصویر حرفه ای
  • وجود الگو های متنوع برای ساخت تصاویر زیبا

نقاط ضعف :

  • امکان لایک و ارسال کامنت را نخواهید داشت

دانلود اپلیکیشن جایگزین اینستا VSCO برای اندروید و iOS

8. اپ جایگزین اینستاگرام We Heart It

We Heart It / نرم افزار جایگزین اینستاگرام / برنامه ایرانی جایگزین اینستاگرام

همچنین بخوانید :

We Heart It برنامه ای مثل اینستا برای کودکان و نوجوانان است.  Canvas نام پروفایل شما در We Heart It بوده که بعد از ساخت و تکمیل آن می‌توانید تصاویر خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. چرا می‌گوییم وی هییر ایت بهترین اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام است؟ در We Heart It می‌توانید پست‌های دیگر کاربران را مشاهده کرده و همچنین اگر تصویری مورد توجه شما قرار گرفت آن را به فهرست مورد علاقه‌های خود اضافه کنید.

در میان برنامه ای مثل اینستا برای کودکان باید بدانید که این برنامه یکی از مشابه ترین گزینه های ممکن در مقایسه با اینستا بوده است که در این شرایط میتوانید به ویژگی های موجود در اینستا نیز دسترسی داشته باشید. رابط کاربری ساده و البته زیبای برنامه میتواند نظر شمارا بطور کامل به خودش جلب نماید که پیشنهاد میشود در ادامه لینک های دانلود برنامه که برای اندروید و ای او اس است را از دست ندهید. در ادامه جایگزین اینستا بیشتری معرفی شده است که نباید آنها را از دست دهید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • رابط و ابزار های مشابه به اینستا
  • امکان ارسال تصاویر و ویدیو ها در شبکه های بسیار دیگر

نقاط ضعف :

روش های افزایش بازدید اینستا

  • به اندازه اینستا محبوب نیست

دانلود اپلیکیشن We Heart It برای اندروید و iOS

9. اپلیکیشن Pinterest برنامه های جایگزین اینستاگرام

Pinterest / اپ مشابه اینستاگرام / بهترین برنامه جایگزین اینستاگرام

Pinterest یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی متفاوت از دیگر برنامه های شبیه اینستا است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که تصاویر هرچیزی که دوست دارید را منتشر کرده و در مورد آن حرف بزنید که این قابلیت هنگام پست تصویر مربوط به غذاها، لباس و یا چیزهایی از این قبیل می‌تواند بسیار مفید باشد. امکان فالو کردن سایر کاربران در Pinterest وجود دارد، اما این برنامه مشابه اینستاگرام از ویژگی‌هایی مانند استوری و یا لایو پشتیبانی نمی‌کند. اگر بدنبال جایگزین اینستا دیگری هستید باما همراه باشید.

پینترست امروزه در زمینه های بسیاری جزو بهترین ها بوده است که در آن میتوانید تصاویر زیبایی را دریافت کنید که بسیاری از طراحان و عکاسان برای نمایش تصاویر خود از این شبکه استفاده میکنند. این برنامه در میان برنامه مشابه اينستاگرام براي ايفون و اندروید گزینه خوبی بوده است که در آن میتوانید به دسته بندی های بسیاری دسترسی داشته باشید که روزانه هزاران تصویر باکیفیت جدید در آن قرار میگیرد که در ادامه میتوانید آنرا دریافت کنید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  •  امکان دریافت تصاویر با کیفیت اصلی
  • مشخص نمودن حیطه کاری خود در دسته بندی های مختلف

نقاط ضعف :

  • به اندازه اینستا محبوب نیست ولی جزو بهترین ها است.

دانلود اپلیکیشن Pinterest برای اندروید و iOS

10. برنامه جایگزین اینستاگرام Gala برنامه های جایگزین اینستاگرام

برنامه ای مثل اینستا / برنامه های مشابه اینستاگرام

آخرین برنامه در فهرست برنامه های شبیه اینستا، گالا است. احتمالا تا به‌حال اسم آن را نشنیده باشید. این برنامه توسط گروه کوچکی از کارآفرینان و برنامه‌نویسان در نیویورک ساخته شده و هدف اصلی آن نیز ارائه یک محیط مشابه اینستاگرام در روز های اول فعالیت آن است.

گالا در سال 2021 فعالیت خود را آغاز کرد. این برنامه یک رابط کاربری ساده و تقریبا شبیه به اینستاگرام دارد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن این است که حساب iOS شما را به عنوان حسابتان در برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب داده‌های شما مثل موقعیت مکانی و اطلاعات شخصی همچنان طبق پروتکل‌های اپل مورد محافظت قرار می‌گیرند. در ادامه مقاله جایگزین اینستا باما همراه باشید.

برنامه همچنین دارای یک بخش مانند Explore در اینستاگرام است که در آن می‌توانید محتوای جدید پیدا کنید. البته از آنجایی که برنامه تازه کار خود را آغاز کرده ایراداتی هم دارد. مثلا فعلا نسخه اندروید آن منتشر نشده و منحصرا به iOS تعلق دارد. با این حال، گالا یکی از بهترین برنامه های جدید جایگزین اینستاگرام به‌حساب می‌آید.

برنامه گالا در میان برنامه مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون یک محصول خوب بوده است که البته به اندازه موارد فوق محبوب نیست ولی ویژگی های خوبی را در خود جای داده است که این برنامه تنها برای پلتفرم ای او اس عرضه شده است که در ادامه میتوانید آنرا دریافت کنید. این ابزار را میتوان یک جایگزین اینستاگرام در ایران دانست که ویژگی های بسیار آن میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • نمایش مطالب جدید براساس موقعیت مکانی کاربران

نقاط ضعف :

  • به اندازه اینستا محبوب نیست

دانلود برنامه مثل اینستا Gala برای iOS

11. برنامه Ello برنامه های مشابه اینستاگرام

11. برنامه Ello

برنامه Ello در میان برنامه مشابه اینستاگرام اندروید یک گزینه عالی بوده است که شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد که با ابزار و ویژگی های موجود در این برنامه میتوانید به گزینه های بسیاری دسترسی داشته باشید. هدف از ساخت این ابزار به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها بوده است که میتوانید محیطی مشابه به اینستا را در اختیار داشته باشید. هرچند این برنامه به اندازه اینستا محبوب نیست ولی با وجود ویژگی های خوبش میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای دستیابی به جایگزین جدید اینستاگرام با پلازا همراه باشید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • ارائه ابزار های کلیدی و قدرتمندتر
  • وجود بخش اکسپلور برای مشاهده مطالب تاپ

نقاط ضعف :

  • به اندازه اینستا محبوب نیست

فیسبوک یکی از قدیمی ترین شبکه های اطلاع رسانی و گفتگو در دنیای مجازی بوده که این مورد را میتوان یک سردسته برای اینستا دانست زیرا سازنده این سرویس بوده که به فکر راه اندازی شبکه ای بنام اینستاگرام افتاد. با این حال بدنیست بدانید که فیسبوک امکان راه اندازی اکانت شخصی و عمومی را به شما خواهد داد که در این زمینه میتوانید با اشخاص مختلفی از سراسر جهان در ارتباط باشید. رابط کاربری حرفه ای و ساده در کنار ارائه ویژگی های بسیار برای شخصی سازی اکانت و مطالب میتواند پست های شمارا به شکل بهتری در دید عموم قرار دهد که در این زمینه امکان قرار دادن استوری برای 24 ساعت را خواهید داشت. اپلیکیشن اندرویدی و آیفونی این برنامه در کنار نسخه وب آن در دسترس عموم بوده  که برای حضور در آن نیاز به یک تغییر دهنده ای پی خواهید داشت. اگر بدنبال برنامه های مشابه اینستاگرام هستید باما در ادامه همراه باشید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • شناخته شده و کاملا جهانی
  • پوشش کاربران مختلف از سراسر جهان
  • امکان گفتگو و ساخت اکانت شخصی برای خود

نقاط ضعف :

  • مانند اینستا در زمینه کسب و کار محبوب نیست

13. برنامه Mastodon بهترین جایگزین اینستاگرام

Mastodon یک شبکه اجتماعی جدیدتر نسبت به موارد معرفی شده فوق بوده که این مورد بدان معناست که میتوانید روی سرورهای این برنامه ویژگی و سیلایق شخصی خود را پیاده سازی کنید. بطور کلی Mastodon در زمینه های مختلفی کاربرد داشته که از اصلی ترین آنها میتوان به فناوری و عکاسی اشاره داشت که روزانه هزاران مطلب جدید در آن بارگذاری میشود. ایده پردازی عالی کاربران در این شبکه سبب شده تا بیشتر افرادی که از قدرت تفکر خوبی برخوردار هستند به سمت این گزینه روی آورند. بدنیست بدانید که این برنامه نسبت به گزینه های دیگر مانند ردیت در تمام سال برای های خوبی را برای کاربران خود داشته است. رابط کاربری ساده و ارائه ویژگی های بسیار میتواند بسیاری از نیاز های شما را تحت پوشش قرار دهد. جهت معرفی جایگزین اینستا دیگری باما همراه باشید.

ویژگی های مثبت در مقایسه با اینستاگرام :

  • حضور شخصیت های فعال و نوآور
  • رابط کاربری شیک و کاربرپسند
  • دسترسی به تنظیمات و ابزارهای مناسب

نقاط ضعف :

  • هنوز بطور کامل جهانی نشده است

14. برنامه Twitter برنامه مثل اینستا

Twitter یک اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام بوده که امروزه میتوان آنرا یکی از محبوب ترین گزینه های اجتماعی در سراسر جهان دانست. در توییتر قادر خواهید بود تا هرچیزی که نیاز دارید را ببینید و مطالب مهم خود را که میتواند برای اشخاص دیگر مهم باشد را به اشتراک بگذارید. با استفاده از توتییر امکان راه اندازی کسب و کار و تبلیغ کار خود را خواهید داشت که امروزه میلیون ها نفر از طریق این شبکه کار خود را برای دیگران معرفی میکنند. حال بدنیست بدانید که توییتر یک پریسکوپ دو اپلیکیشنی بوده که در آن میتوانید روی بخش های مختلفی از اکانت خود تمرکز داشته باشید. راه اندازی اکانت جدید و قرار دادن تصویر پروفایل و دستیابی به تنظیمات متعدد از ابتدایی ترین ویژگی های این اپ بوده است.

خرید ممبر کانال تلگرام



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی موفق و بسیار محبوب است که در چند سال گذشته توانست با توجه با امکانات و قابلیت های بسیاری که در اختیار کاربران قرار می­دهد، مورد پسند بسیاری از افراد از اقشار مختلف قرار گیرد. بیشتر افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می­کنند به دنبال اهداف مشخصی ازجمله تبلیغات در اینستاگرام، افزایش فروش در اینستاگرام و… هستند که تمام این موارد در راستای معرفی برند و کسب و کار صورت می­گیرد. پلتفرم اینستاگرام به صورت مکرر پس از گذشت مدتی آپدیت هایی را ارائه می­دهد تا روند و کیفیت استفاده از اینستاگرام را تسهیل بخشد. آپدیت اینستاگرام روندی است که طی آن قابلیت­ های جدید و بی­نظیری به اینستاگرام اضافه می­شود و در بیشتر مواقع کاربران را انگشت به دهان می­گذارد. در ادامه با وب سایت نمادین همراه باشید تا به نوبه خود تا حد توان بتوانیم شما را از آپدیت اینستاگرام آگاه سازیم.

 

مختصری از آپدیت اینستاگرام

همان­­گونه که مطلع هستید گوگل پلی یا Google Play از جمله سرویس­ های بسیار مهم و محبوب گوشی­ های اندرویدی به شمار می­رود که به کاربران این امکان را می­دهد تا اپلیکیشن های دلخواهشان را از طریق این برنامه دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایند. احتمالا بیشتر شما می­دانید که انجام فرآیندهایی نظیر آپدیت کردن اینستاگرام، آپدیت کردن تلگرام و سایر اپلیکیشن­ ها من جمله روبیکا و… از طریق گوگل پلی صورت می­گیرد. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام، به مرور قابلیت ها و کارایی آن کاهش خواهد یافت، از همین رو همان­طور که کمی قبل تر اشاره کرده ­ایم برای برطرف نمودن این مشکل باید از گوگل پلی کمک بگیرید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.

 

مزایای آپدیت اینستاگرام چیست؟

 

 

 

احتمالا بارها و بارها این مشکل برایتان ایجاد شده است که اپلیکیشن اینستاگرام پس از مدتی کارایی گذشته را ندارد و قابلیت هایی که اطرافیان و دوستانتان از آن­ها برخوردار هستند را شامل نمی­شود. ممکن است در چنین شرایطی از خود و یا اطرافیانتان بپرسید که روش از بین بردن این مشکل چیست و آن­ها پاسخ شما را با جمله “اینستاگرام را آپدیت کن” بدهند.

در واقع هنگامی که اینستاگرام آپدیت های جدید را ارائه می­دهد، قابلیت­ های بسیاری را نیز به دنبال آن برایتان ایجاد خواهد نمود. به طور مثال قابلیت لایک کردن استوری، تگ کردن در اینستاگرام و… هرکدام به نوبه خود برخی از آپدیت های اینستاگرام محسوب می­شوند. همچنین بخوانید: منشن مارکتینگ اینستاگرام. یکی از مزایای مهم آپدیت اینستاگرام برخوردار شدن از قابلیت های بی­نظیر در راستای استفاده راحت از این پلتفرم است. از دیگر مزایای آپدیت کردن اینستاگرام استفاده سریع­تر از این اپلیکیشن می­باشد. احتمالا برایتان پیش آمده که اپلکییشن نصب شده بر روی گوشی موبایلتان به خوبی گذشته عمل نکند و حتی در برخی مواقع پیش آمده که تحت هیچ­گونه شرایطی باز نشود، مشکل چیست؟

بله درست است، اینستاگرام شما نیازمند بروزرسانی است تا بتواند به نسخه و قابلیت های جدید دسترسی داشته باشد. در واقع بروزسانی یا آپدیت اینستاگرام عمدتا سبب بهبود عملکرد اپلیکیشن خواهد شد.

 بهترین سایت لایک زن

آموزش آپدیت اینستاگرام

در این بخش می­خواهیم دو نحوه آپدیت اینستاگرام در گوشی اندروید و ios را به صورت کامل آموزش دهیم، خوشحال می­شویم تا انتها ما را همراهی نمایید.

 

  • آپدیت اینستاگرام در اندروید

 

آپدیت اینستاگرام در اندروید

 

حال که تا به اینجا با ما همراه بوده­ اید، بد نیست با نحوه آپدیت کردن اینستاگرام آشنا شوید!

  • برای اینکار ابتدا وارد گوگل پلی شده و سه خط بالای صفحه را انتخاب نمایید (توجه داشته باشید که با توجه به زبان اپلیکیشن شما این سه خط می­توانند در سمت راست یا سمت چپ قرار گرفته باشند).
  • در قدم دوم در منوی نمایش داده شده بر روی گزینه برنامه ها و بازی های من یا همان My apps & games کلیک کنید تا لیست تمامی اپلیکیشن­ هایی که در گوشی شما نصب و نیازمند آپدیت کردن می­ باشند را مشاهده نمایید.
  • در این لیست اینستاگرام را پیدا و سپس بر روی آن کلیک کنید.
  • 10 راه اصلی برای افزایش بازدید اینستاگرام
  • در صفحه ای که رو به رویتان قابل مشاهده است بر روی گزینه بروزسانی یا همان Update کلیک کنید تا بروزرسانی آغاز شود.
  • آپدیت اینستاگرام در IOS

 

آپدیت اینستاگرام در IOS

 

این روزها علاوه بر کاربران اندروید، کاربران کمپانی اپل نیز افزایش یافته اند و برای دریافت اپلیکیشن ها و برنامه های خود از اپ استور (App Store) استفاده می­ نمایند. در این بخش می­خواهیم نحوه آپدیت اینستاگرام با ios را به شما آموزش دهیم.

  • برای این کار کافی است وارد برنامه شوید و از پایین صفحه تب Updates را باز کنید.
  • سپس در این قسمت تمامی برنامه­ هایی که نیازمند بروزرسانی هستند برایتان قابل مشاهده خواهد بود.
  • در بین آن­ها اینستاگرام را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.
  • سپس با زدن بر روی گزینه آپدیت می­توانید بروزسانی کردن آن را آغاز نمایید.

قالب اینستاگرام رایگان



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا از زمان پرتابشدن به فضا در ۱۶ سال پیش، تصاویر شگفت انگیزی ثبت شده است. این فضاپیما از کنار نگهبان کرد و نگاهی به فوران آتشفشان در قمر آیو این سیاره انداخت و در اتفاقی مهم، از کنار پلوتو نیز گذر کرد. نیوهورایزنز اولین فضاپیمای ساخت بشر است که از سیاره‌های کوتوله بازدید می‌کند. به‌گزارش گیزمودو، فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا اکنون حدود 6.9 میلیارد کیلومتر از زمین فاصله دارد و با سرعت 53 هزار کیلومتر برساعت در حال ماجراجویی در کمربند کویپر است.

عبور از کنار پلوتو که در ۱۴ جولای ۲۰۱۵ (۲۲ تیر ۱۳۹۴) اتفاق افتاد، به‌عنوان بزرگ‌ترین فضاپیمای نیوهورایزنز می‌شود. بااین‌حال، محقق از مأموریت اکتشافی ناسا نهایت استفاده را برد تا هزاران تصویر از اجرام موجود در منظومه‌ای شمسی ثبت کنند. در ادامه، نگاهی به جذاب‌ترین تصاویر می‌اندازد که به‌لطف فضای پیمای نیوهورایزنز ناسا به آن‌ها دسترسی داریم.

مدیر و قمر آتشفشانی آیو

نمایش از مشتری و قمر آیو ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

فضاپیمای نیوهورایزنز در مسیر خود به‌سمت بخش بیرونی منظومه‌ای شمسی، از کنار سیاره‌های مدیریت عبور کرد. عبور از کنار مشتری به‌دلیل قرار‌گرفتن درمعرض گرانش این سیاره، شتاب نیوهورایزنز را بیشتر کرد و به این فضاپیما امکان داد با سرعت بیشتری به‌سمت پلوتو حرکت کند. اطلاعات می‌گویند حجم داده‌های علمی جمع‌آوری‌شده‌های نیوهورایزنز هنگام عبور از کنار مشتری از آن چیزی بود که انتظارش را بیشتر کند.

نیوهورایزنز تصاویر بسیاری ثبت کرد. اما یکی از این تصاویر مونتاژی که مشتری و قمر آتشفشانی این سیاره به نام آیو را به نمایش می‌گذارد، بیشتر از بقیه توجه می‌کند. تصویری که در ترکیب رنگی فروسرخ به‌تصویر کشیده شده است، در ۲۸ فوریه ۲۰۰۷ (۹ اسفند ۱۳۸۵) ثبت شد. همچنین، تاریخ ثبت تصویر قمر آیو که در رنگ واقعی به‌نمایش گذاشته شده، به یک مارس ۲۰۰۷ (۱۰ اسفند ۱۳۸۵) برمی‌گرداند.

حتما بخوانید :   ویرایشگر ویدیوئی هک شده Videoleap برای آیفون !

جوّ متلاطم غول گازی

دو نما از جو متلاطم مشتری ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا با استفاده از دوربین فروسرخ LEISA، تصاویری از جوّ سیاره‌ای ثبت کرد. تصاویری که در بالا می‌بینید، در ۲۷ فوریه ۲۰۰۷ (۸ اسفند ۱۳۸۵) ثبت شده است. یعنی زمانی که نیوهورایزنز حدوداً ۲٫۵۷ میلیون کیلومتر از سیاره‌ی غول‌پیکر مشتری فاصله دارد.

به‌گفته‌ی ناسا، این تصاویر تنها بخش کوچکی از اطلاعات را نشان می‌دهند که ازطریق اسکن با دوربین LEISA به دست می‌آیند. ناسا می‌گوید این، تنها نمونه‌هایی از مزایایی است که فروسرخ برای مطالعات انجام شده بر روی جوّ ارائه می‌دهد.

فوران در آیو

فواره آتشفشانی قمر آیو مشتری ثبت شده با فضایپیما نیو هورایزنز ناسا

در اتفاقی شگفت‌انگیز، فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا در ۲۸ فوریه ۲۰۰۷ (۹ اسفند ۱۳۸۵) فواره‌های آتشفشانی را ثبت کرد که در قمر آیو دیده می‌شد. فوران آتشفشان تواشتر که در بالای تصویر دیده می‌شود، فواره‌ای به ارتفاع ۳۳۰ کیلومتری از سطح زمین می‌شود.

وقتی هدف آن می‌شود

اولین پلوتو و قمر شارون ثبت شده با فضایپیما نیو هورایزنز ناسا

این تصویر از پلوتو و قمر آن، یعنی شارون، در ۱۵ آوریل ۲۰۱۵ (۲۶ فروردین ۱۳۹۴) ثبت شده است. یعنی تنها ۹۰ روز قبل از عبور از نیوهورایزنز در کنار آن‌ها. در آن زمان ناسا در بیانیه گفت:

با نزدیک‌شدن به سامانه‌ی پلوتو، در حال دیدن ویژگی‌های جذابی مانند منطقه‌های روشن در نزدیکی قطبِ مشاهده‌کردنی پلوتو هستیم. به‌لطف این مشاهده‌ها، ماجرای علمی بزرگی برای درک این جرم آسمانی مرموز آغاز شده است. هرچه نزدیک‌تر می‌شویم، هیجان ما برای پرده‌برداری از رازهای پلوتو با استفاده از نیوهورایزنز بیشتر می‌شود.

رنگینکمان پلوتو

نمایش از پلوتو با رنگ های جذاب ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

این رنگ پروضوح از پلوتو که در ۱۴ جولای ۲۰۱۵ (۲۳ تیر ۱۳۹۴) ثبت شده است، یکی از بهترین تصاویر ثبت‌شده فضاپیماها در تاریخ تمدن بشری می‌شود. ناسا هنگام انتشار عمومی این تصویر گفت:

سطح پلوتو پوشیده از رنگ‌های ظریف متنوعی است که در این تصویر تقویت می‌شود تا رنگینکمانی متشکل از رنگ‌های آبی کم‌رنگ، زرد، نارنجی و رنگ‌پررنگ ایجاد شود.

ناسا افزودن قسمت‌های مختلف در سطوح پلوتو رنگ متمایزی دارند و در پشت آن‌ها داستان‌های پیچیده نهفته است. فاصله‌ی فضایی نیوهورایزنز ناسا از پلوتو عبور از کنار این سیاره‌ای کوتوله به ۱۲۵۰۰ کیلومتر رسید.

حتما بخوانید :   گزارش سال منابع انسانی نوبیتکس منتشر شد؛ سرمایه‌هایی که در کشور ماندند

شارون

قمر شارون پلوتو ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

نیوهورایزنز از دوربین MVIC خود استفاده کرد تا این تصویر چشم‌نواز را از شارون ثبت کند. تصویر بالا شارون را در رنگ واقعی‌اش به‌نمایش می‌گذارد. شارون قمری پلوتونی است که قطر آن تنها به ۱/۲۱۲ کیلومتر می‌رسد. هنگام ثبت تصویر بالا، فاصله‌ی فضایپیمای نیوهورایزنز از شارون ۷۴،۱۷۶ کیلومتر بود.

سمت تاریک پلوتو

سمت تاریک پلوتو ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

رویارویی نیوهورایزنز با پلوتو بسیار کوتاه‌مدت بود؛ چون فضاپیمای ناسا با سرعت حدوداً 84000 کیلومتر از کنار این سیاره کوتوله عبور کرد. نیوهورایزنز تصاویر واضحی از سمت تاریک پلوتو ثبت کند. اما دانش با استفاده از ۳۶۰ تصویری که نیوهورایزنز ثبت کرد، نشان داد از سمت تاریک پلوتو خلق کنند.

نگاهی گذرا به کووار

در جولای ۲۰۱۶ (تیر و مرداد ۱۳۹۵)، فضاپیمای نیوهورایزنز تصویری از کووار را ثبت کرد که در حال عبور بود. کواوار جرمی دور در کمربند کویپر است که قطرش به ۱/۱۱۰ کیلومتر می‌رسید.

آروکوت؛ آدمبرفی فضایی

تصویر آروکوت آدم برفی فضایی ثبت شده توسط فضایپیما نیو هورایزنز ناسا

پس از عبور از کنار پلوتو، دانش ناسا از نگاه دوربینهای نیوهورایزنز جرم آسمانی دیگر در فضایی که بعدها را مشاهده می کنید. آروکوت نامیده شد. دیده شدن این جرم آسمانی در کمربند کویپر فرانپتونی اتفاقی تعجب‌برانگیز بود و با نگاه دقیق متوجه شدند که آروکوت ظاهری شبیه به آدم‌برفی دارد. فضاپیمای نیوهورایزنز در ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۱۳۹۷) آروکوت را مشاهده کردید.

مقالات مرتبط:

دانشمندان می‌گویند آروکوت دورترین جرم آسمانی است که فضاپیمای ساخت بشر است از آن بازدید کند. در سال ۲۰۱۹ ناسا در بیانیه‌ای گفت:

داده‌های به‌دست‌رسیده از آروکوت سرنخ‌هایی درباره نحوه شکل‌گیری سیاره‌ها و خاستگاه کیهانی ما ارائه شده است. معتقدیم این جرم قدیمی که از دو قسمت مرتبط‌به‌هم ساخته‌شده، ممکن است پاسخ‌هایی را در خود داشته باشید تا از منشأ حیات کره‌ای زمین کمک کند.

دیدار با کاوشگر قدیمی ناسا

فضاپیما وویجر ۱ ناسا در عکس ثبت شده با فضاپیما نیو هورایزنز ناسا

نیوهورایزنز در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) دوربین LORRI خود را به‌سمت فضاپیمای وویجر ۱ ناسا گرفت (دایره‌ی زرد تصویر بالا). وویجر ۱ دورترین فضاپیما از زمین است و تنها فضاپیمایی می‌شود که به فضای بین ستاره‌ای راه پیدا کرده باشد. این فضاپیما در تصویر دیده نمی‌شود؛ اما در‌هر‌صورت تصویر بالا جذابیت زیادی دارد.

هنگام ثبت تصویر، دو فضای پیمای ناسا حدوداً 18 میلیارد کیلومتر باهم فاصله دارد و وویجر 1 در فاصله حدود 22.7 میلیارد کیلومتری از خورشید بود. انتظار می‌رود فضاپیمای نیوهورایزنز در دهه‌های ۲۰۴۰، مانند وویجر ۱ منظومه‌ای شمسی را ترک و وارد فضای بین‌ستاره شود.

نمایش متفاوت از ستاره‌ها

دو نمای متفاوت از پروکسیما قنطورس از زمین و فضایپیما نیو هورایزنز ناسا

دو نمای متفاوت از ستاره‌ی کوتوله‌ی سرخ پروکسیما قنطورس؛ تصویر سمت راست این ستاره از زمین و تصویر سمت چپ نمای آن را از فضای پیمای نیوهورایزنز می‌دهد.

فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا دور به‌حدی است که از ستاره‌ها متفاوت است در مقایسه با آنچه در زمین می‌بینیم، دسترسی دارد. در سال ۲۰۲۰، با کنار هم‌گذاشتن تصاویر مختلف به این موضوع پی بردند.

تصویر بالا ستاره‌های پروکسیما قنطورس و ولف ۳۵۹ را در دو نمای متفاوت (از زمین و از نگاه فضایپیمای نیوهورایزنز) نشان می‌دهد. هنگام ثبت تصویر بالا، نیوهورایزنز در فاصله‌ای حدود 6.9 میلیارد کیلومتر از زمین بود.

 

شاید دوست داشته باشید

 
 

سایر نوشته ها

 

بررسی کوتاه Nothing phone (1)؛ یک گوشی متفاوت بعد از سال‌ها یکنواختی

نوشته بعدی



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

کدهای QR بارکدهایی دوبعدی هستند که Denso Wave، توسعه‌دهنده بارکد ژاپنی، آن‌ها را در سال ۱۹۹۴ ایجاد کرد. این کدها که به‌نام کدهای مربعی هم شناخته می‌شوند، حاوی هر نوع اطلاعاتی هستند که می‌تواند اسکنرها را به اطلاعات آنلاین هدایت کند. دسترسی به اطلاعات کدهای دوبعدی با استفاده از گوشی هوشمند ممکن است. کدها با استفاده از تولیدکننده کد QR آنلاین تولید می‌شوند که هنگام اسکن اطلاعات آنلاین را به اسکنر نمایش می‌دهد.

احتمالاً تاکنون به این فکر افتاده‌اید که تفاوت کد QR با بارکد چیست. اصلی‌ترین تفاوت در میزان اطلاعات قابل ذخیره است. درحالی‌که بارکد فقط اطلاعات را در جهت افقی نگه می‌دارد، کد QR اطلاعات را در هر دو جهت افقی و عمودی نگه می‌دارد؛ به‌همین‌دلیل کد QR می‌تواند صدها برابر بیشتر از یک بارکد اطلاعات را در خود جای بدهد.

در ادامه مطلب آموزشی زومیت بیشتر با QR کد آشنا می‌شویم و در بخش آموزش ساخت QR code می‌آموزیم که چگونه یک QR Code حرفه‌ای بسازیم.

کیو آر کد چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

QR مخفف Quick Response Code به معنی «کدهای واکنش سریع» است. کدهای QR بارکدهایی قابل اسکن هستند که داده‌ها را ذخیره می‌کنند. این کدها بیشتر در حوزه بازاریابی برای هدایت کاربران به وب‌سایت‌ها، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی، لندینگ پیج‌ها یا کوپن‌های فروشگاه استفاده می‌شوند. به‌عنوان مثال، شخصی می‌تواند یک کد QR در پشت کارت ویزیت خود قرار دهد تا شما را به پروفایل لینکدین خود هدایت کند.

ماساهیرو هارا، مهندس ارشد Denso Wave کدهای QR را با هدف ردیابی وسایل نقلیه و قطعاتی که در خط مونتاژ حرکت می‌کردند، اختراع کرد. با وجود اینکه کدهای مربعی اختراع اواسط دهه ۹۰ بود، تا عصر گوشی‌های هوشمند مورد توجه قرار نگرفت. حتی در آن زمان کاربران مجبور بودند یک برنامه شخص ثالث را برای اسکن کدها دانلود کنند. پیشرفت واقعی در سال ۲۰۱۷ رخ داد؛ زمانی که اپل یک QR Reader را در آیفون‌های خود قرار داد، سایر سازندگان به‌سرعت از آن پیروی کردند. با شیوع همه‌گیری کووید-۱۹، کد QR راهی جدید برای برقراری ارتباط با مشتریان به کسب‌وکارها داد و بار دیگر رونق گرفت.

اینکه آیا کیو آر کد جایگاهی دائمی در دنیای پس از همه‌گیری کسب کرده‌ یا نه، هنوز مورد بحث است؛ اما نمی‌توان سفر باورنکردنی آن را از زمان اولین حضورش در خط مونتاژ انکار کرد.

چه مواردی را می توان به کیو آر کد تبدیل کرد؟

ازآنجاکه کدهای مربعی می‌توانند انواع مختلفی از اطلاعات را ذخیره کنند، برای اهداف بسیاری استفاده می‌شوند. کدهای QR معمولاً برای نگه‌داری داده‌هایی مانند موارد زیر و کاربردهای فراوان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • متن ساده: پیام‌های خوش آمدگویی در کنفرانس‌ها
  • اطلاعات تماس: آدرس‌، شماره تلفن، ایمیل
  • URL‌ها: آدرس وب‌سایت‌ها یا صفحات وب خاص
  • لینک به دانلود برنامه‌ها
  • پرداخت‌ها: کدهای QR می‌توانند اطلاعات مربوط به حساب بانکی یا کارت اعتباری شما را ذخیره کنند.
  • احراز هویت آنلاین حساب‌ها: وب‌سایت‌ها می‌توانند یک کد QR را نمایش دهند که کاربر ثبت‌شده می‌تواند با گوشی هوشمند خود اسکن کرده و به‌طور خودکار وارد شود.
  • احراز هویت WiFi: کدهای QR را می‌توان برای ذخیره جزئیات احراز هویت شبکه‌های WiFi مانند SSID، رمز عبور و نوع رمزگذاری استفاده کرد. با اسکن این نوع کد QR می‌توان به‌طور خودکار به شبکه پیوست.
  • راهنمای کاربر: دستورالعمل‌هایی برای نصب یک برنامه یا راه‌اندازی یک گجت.
  • رمزهای عبور تأیید دو‌مرحله‌ای: هنگام پیکربندی امنیت احراز هویت دو مرحله‌ای توسط وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

انواع کدهای QR و کاربرد آن

همان‌طورکه خواندید، کدهای QR در طراحی و عملکرد متفاوت هستند؛ اما در درجه اول در یکی از دسته‌های ایستا یا پویا قرار می‌گیرند.

یک کد QR ایستا حاوی اطلاعاتی است که پس از فعال شدن قابل تغییر و ردیابی نیست؛ بدین معنی که درصورت وجود هرگونه اشتباه تایپی یا مشکلی در کد باید یک کد جدید ایجاد کنید. کدهای ایستا منقضی نمی‌شوند، بنابراین وقتی محتوا تنظیم شد، کار شما تمام می‌شود.

کدهای QR ایستا برای ذخیره اطلاعات ثابت یا حساس ایده‌آل هستند؛ اطلاعاتی مانند رمزهای عبور Wi-Fi، شماره شناسه کارمندان یا کدهای دسترسی. درصورتیکه می‌خواهید داده‌های خود را مرتباً به روز کنید، کدهای QR ایستا چندان مفید نیستند.

 

۵ مورد جالب درباره کد QR

کدهای QR پویا به شما امکان می‌دهند اطلاعات خود را هر چند بار که می‌خواهید تغییر دهید؛ زیرا اطلاعات در خود کد گنجانده نشده است. این کدهای پویا کاربران را به یک URL خاص هدایت می‌کند که می‌تواند در هر زمان تغییر کند؛ به‌عنوان مثال، یک رستوران می‌تواند کاربران را به منوی غذاها در وب‌سایت خود هدایت کند.

یکی از مزایای اصلی کدهای QR پویا، قابلیت ردیابی اطلاعات و توانایی جمع‌آوری معیارهای اسکن است. بااینکه نمی‌توانید به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشته باشید، می‌توانید زمان، مکان و دستگاه مورد استفاده برای هر اسکن را مشاهده کنید. این معیارها برای سنجش اثربخشی کمپین به‌خصوص برای بازاریاب‌ها بسیار مهم هستند.

اصول طراحی حرفه‌ای QR کد و جذب مخاطب

کدهای QR بسته به هدفی که برای آن ساخته می‌شوند، باید طراحی‌ متفاوت و خاصی داشته باشند. مسلماً طراحی حرفه‌ای برای کدهای QR با جنبه تبلیغاتی نسبت به کدهای مربعی که برای سایر اموری که جذب مخاطب در آن‌ها اهمیتی ندارد (مانند احراز هویت WiFi)، بسیار مهم‌تر است. مشخص است که نیازهای تجاری با نیازهای شخصی تفاوت زیادی دارد؛ برای مثال یک برند نیاز به طراحی یک QR جذاب دارد که معرف آن باشد و مخاطب را به اسکن کد ترغیب کند.

باتوجه به آنچه گفته شد، برای ساخت هر کد واکنش سریع باید به یک سری اصول توجه کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. برای مثال به QR کد بالا توجه کنید. با اسکن کد بالا به اطلاعاتی در مورد مونا لیزا در گوگل هدایت خواهید شد. این کد در عین ساده بودن می‌تواند مخاطب را به اسکن ترغیب کند. با نگه داشتن رنگ سیاه و سفید سنتی کدهای کیوآر و قرار دادن لوگوی مونا لیزا در مرکز، حس هنری در این کد به‌وجود آمده است که حتی اگر هنردوست هم نباشید ممکن است توجهتان جلب شود. با دقت به همین طراحی می‌توان دریافت که توجه به نکات ساده و خرج کمی خلاقیت تا چه میزان می‌توان یک طراحی حرفه‌ای از کد QR داشت.

معیارهایی برای طراحی یک کد مربعی وجود دارد که می‌تواند کد شما را متمایز و جالب توجه کند. در ادامه با معرفی این المان‌ها و توضیح در مورد هریک شما را در طراحی هرچه حرفه‌ای‌تر کد QR راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب پالت رنگ

 

با افزودن رنگ می‌توانید کدهای QR را سفارشی کنید. رنگ‌آمیزی کدهای QR ساده‌ترین راه برای جلب توجه کاربران است. کدهای مربعی سیاه و سفید افزون‌براینکه قدیمی هستند، گاهی به‌درستی کاربرد مورد نظر QR کد را نشان نمی‌دهند؛ البته این بدان معنا نیست که کدهای کیوآر می‌توانند با هر ترکیب رنگی جذاب به نظر برسند. چند پروتکل وجود دارد که باید قبل از انتخاب رنگ برای کدهای QR رعایت شود:

  • تم رنگی: هنگام انتخاب تم رنگ برای کد، حتماً از رنگ برند استفاده کنید تا کاربران بتوانند آن را شناسایی کنند. از کنتراست ۴۰ درصدی بین رنگ‌های پس‌زمینه و پیش‌زمینه استفاده کنید تا کد QR برجسته‌تر شود.
  • طرح رنگ: از رنگ‌های فراوان با طرح‌های رنگی مختلف استفاده نکنید، زیرا ممکن است کد کیوآر غیرقابل اسکن شود. پس از انتخاب هر رنگ، قابلیت اسکن کد را بررسی کنید تا بتوانید رنگ‌های درستی را براساس این آزمایش در کد قرار دهید.
  • گرادیان رنگ: وب‌سایت‌های تدارج رنگ مانند uiGradients و ColorZilla به تصمیم‌گیری در مورد رنگ‌هایی که به خوبی با هم همخوانی دارند کمک می‌کنند.

لوگو

همیشه از لوگوی با وضوح بالا که آن را از سایر برندها متمایز می‌کند و با مخاطب درگیر می‌شود، در کد استفاده کنید. از تصویر با کیفیت مناسب برای لوگو یا پس‌زمینه استفاده کنید و مطمئن شوید که لوگو در مرکز کد قرار گرفته است تا قابلیت اسکن حفظ شود.

بهتر است برای جلوگیری از به خطر انداختن طرح، یک لوگوی مربعی بارگذاری کنید. معمولاً در ابزارهای تولیدکننده کد QR می‌توان اندازه لوگو را افزایش یا کاهش داد.

تنظیم اندازه کد QR

اندازه یک کد QR سفارشی باید حداقل ۲×۲ سانتی‌متر باشد تا بدون هیچ مشکلی اسکن شود. کد QR را مطابق با کمپین بازاریابی خود طراحی کنید. یک کد QR روی یک بیلبورد باید مهم‌تر از کد QR در یک بروشور باشد؛ پس تناسب در اینجا کلید است.



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

بدون شک افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های همه‌ی کاربران اینستاگرامی می‌باشد. در این مقاله از وبلاگ مقصد قصد داریم به یکی از سریعترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام یعنی آموزش خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

آموزش خرید فالوور اینستاگرامآموزش خرید فالوور اینستاگرام

اگر به تازگی وارد اینستاگرام شده اید پس از مدتی به این نتیجه میرسید که نداشتن فالوور در اینستاگرام مانند نداشتن اکسیژن در دنیای واقعی به نظر می‌رسد، به خصوص اگر بخواهید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید.

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام می‌باشد که شما در این روش به برخی از وبسایت ها پولی پرداخت می‌کنید و در قبال پولی که پرداخت کردید به صورت مستقیم فالوور اینستاگرامی دریافت میکنید.

خرید فالوور اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

اگر به تازگی در اینستاگرام کسب و کاری را شروع کرده اید پس از مدتی متوجه می‌شوید که تا زمانی که پیج شما از تعداد فالوور کافی برخودار نباشد به هیچ وجه نمی‌توانید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید.

افرادی که به پیج شما وارد می‌شوند می‌بینند که پیج شما 10 الی 100 نفر فالوور دارد و بلافاصله از پیج شما خارج می‌شوند.

اگر پیج شما تعداد دنبال کننده زیادی داشته باشد و یا مخصوصا علامت k داشته باشد افراد به راحتی می‌توانند به پیج شما اعتماد داشته باشند چون داشتن تعداد دنبال کننده های زیاد در اینستاگرام به منظور مطرح بودن شماست و هرچه شما مطرح تر باشید افراد تمایل زیادی به خرید فالوور از شما خواهند داشت.

چرا باید فالوور بخریم؟

آموزش خرید فالوور اینستاگرامدلایل خرید فالوور اینستاگرام

توجه داشته باشید که خرید فالوور یکی از سریعترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد ولی هیچ اجباری در خرید آن نیست، پیج های اینستاگرامی زیادی وجود دارد که بدون این که فالوور برای پیج خودشان خرید کنند راه خود را ادامه داده و به موفقیت رسیدند.

باید بدانید که خرید فالوور یک روش از هزاران روش افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد و شما به خواست خودتان باید از آن استفاده کنید.

فالوور های خریداری شده فیک هستند یا واقعی؟

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟

آموزش خرید فالوور اینستاگرامبهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

برای بررسی وبسایت های خرید فالوور اینستاگرام چند ویژگی باید در نظر بگیرید که عبارت اند از:

  1. مطمعن بودن وبسایت داشتن نماد اعتماد الکترونیکی
  2. با کیفیت بودن فالوور ها
  3. تحویل فوری فالوور ها
  4. ارزان بودن فالوور ها
  5. داشتن پشتیبانی

با یک بررسی کوتاه به این نتیجه میرسیم که وبسایت مقصد دارای تمامی ویژگی های بالا بوده و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد و شما کاربران عزیز می‌توانید از طریق منوی بالای سایت وارد بخش خرید فالوور اینستاگرم شده و به صورت کاملا مطمعن خرید کنید.

چگونه فالوور بخریم؟

آموزش خرید فالوور اینستاگرامچگونه فالوور بخریم؟

  1. برای خرید فالوور اینستاگرام مطمعن ابتدا باید وارد صفحه خرید فالوور شوید.
  2. سپس تعرفه مد نظر خود را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کرده و پرداخت کنید.
  3. پس از پرداخت تیم پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت و جزئیات سفارشتان را تکمیل خواهند کرد.

به همین راحتی در عرض چند ساعت می‌توانید فالوور برای پیج اینستاگرامی خود خرید کنید.

سوالات متداول

فالوور اینستاگرام بخرم یا نخرم؟

این سوال بستگی به خودتان دارد، همانطور که در مطالب مقاله گفته شد خرید فالوور یک روش از هزاران روش افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد و اجباری در کار نیست.

آیا خرید فالوور اینستاگرام برای پیج من سودمند خواهد بود؟

بسیاری از پیج های اینستاگرامی هستند که با این روش توانستند درآمد خود از کسب و کار اینستاگرامی را افزایش دهند؛ پس شما نیز می‌توانید.

بهترین سایت برای خرید فالوور کدام است؟

وبسایت مقصد یکی از معتبرترین ،ارزان ترین و همچنین با کیفیت ترین وبسایت ها در زمینه خدمات اینستاگرام می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی از خدمات خرید فالوور اینستاگرام آن بهره مند شوید.

آیا فالوور های خریداری شده ریزش خواهند داشت؟

این سوال بستگی به این دارد که از کدام وبسایت چه نوع خدماتی خریداری کنید ولی اگر شما نیز مانند اکثر افراد از وبسایت مقصد خریداری کرده باشید قرار نیست نگران ریزش باشید.



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

مدت زمان زیادی بود که به دنبال یک راه عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام بودیم و اینگونه شد که شروع کردیم به تست کردن مداوم در اینستاگرام.

پس از مدتی بالاخره توانستیم به نتیجه غیر قابل انکاری در اینستاگرام برسیم! بله، ما توانستیم در عرض 4 هفته به 4 هزار دنبال کننده و در عرض 8 هفته یعنی دو ماه به 10 هزار دنبال کننده کاملا واقعی در اینستاگرام برسیم!

در این مقاله هفت نکته عملی را بصورت قدم به قدم برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید با یک پیج صفر در عرض فقط دو ماه به 10 هزار دنبال کننده واقعی برسید.

پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید!

خرید اکسپلور اینستا

قدم اول: ساخت پیج مناسب با ظاهری مناسب

ساخت پروفایل جذاب برای افزایش فالوور اینستاگرامساخت پروفایل جذاب برای افزایش فالوور اینستاگرام

1- داشتن تصویر پروفایل مناسب

تصور کنید وقتی کاربری وارد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود اولین نکته ای که با آن پیج شما را قضاوت خواهد کرد کدام مورد است؟

همانطور که می‌دانید مغز انسان بیشتر با تصاویر کار میکند تا با مفاهیم پس قبل از هر چیزی کاربر به تصویر پروفایل پیج شما نگاه خواهد کرد و اگر تصویر پروفایل شما دلنشین بود ویا توانست توجه کاربر را جذب کند در این صورت کاربر به بخش های دیگر پیجتان سر خواهد زد.

پس قبل از هرچیزی، داشتن تصویر پروفایل زیبا و جذاب در اینستاگرام یکی از مهمترین عامل های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد.

2- نوشتن یک بیوی جذاب و تاثیرگذار

پس از اینکه تصویر پروفایل مناسب برای اینستاگرام انتخاب کردید سپس باید به فکر اسم مناسب برای اینستاگرام و همچنین نوشتن بیوی جذاب در اینستاگرام باشید.

اگر به هر دلیلی نمیدانید چگونه بیوی جذاب در اینستاگرام بنویسید نگران نباشید؛ می‌توانید در عرض چند دقیقه یاد بگیرید و یا از بیوی آماده استفاده کنید.

قدم دوم: تولید محتوای جذاب و ارسال مداوم آن

تولید محتوای اینستاگرام جهت افزایش فالوورتولید محتوای اینستاگرام جهت افزایش فالوور

تقریبا همه‌ی اساتید به این نکته تاکید می‌کنند که باید در اینستاگرام تولید محتوای جذاب و مرتب داشته باشید ولی هیچکدام از آنها بصورت دقیق یاد نمی‌دهند که چگونه یک محتوای خوب درست کنیم، محتوای جذاب کدام است؟ و…

1- محتوای جذاب در اینستاگرام چگونه است؟

محتوای جذاب محتوایی است که کاربر بیشترین وقت را برای آن سپری کرده و همچنین با پیج شما تعامل بیشتری خواهد کرد.

محتوای جذاب محتوایی است که با آن می‌توانید افزایش فالوور رایگان را تجربه کنید!

ولی همانطور که می‌دانید تشخیص محتوای خوب از محتوای بد کار آسانی نیست، به خصوص در اینستاگرام که پر از محتوای خوب و بد می‌باشد.

نکته اول:

برای پیدا کردن پست جذاب در اینستاگرام ابتدا باید چند رقیب بزرگ در حوضه‌ی کاری خودتان را پیدا کرده و زیر نظر داشته باشید. برای مثال 20 عدد از پست های آن را بررسی کنید.

فرض کنیم میانگین لایک کننده هر پست این پیج هزار نفر می‌باشد ولی در بین پست های این پیج پست هایی وجود دارد که خیلی بیشتر از هزار نفر لایک خورده اند؛ شما باید همان پست ها را زیر نظر داشته باشید.

نکته دوم:

دومین نکته برای پیدا کردن پست جذاب در اینستاگرام استفاده کردن از بخش اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. توجه کنید که بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام می‌باشد و در صورتی پست شما را به کاربران بیشتری نمایش خواهد داد که پست شما از نظر الگوریتم اینستاگرام بسیار جذاب باشد.

2- چگونه پست جذاب درست کنیم؟

چگونه برای افزایش فالوور واقعی پست جذاب درست کنیم؟چگونه برای افزایش فالوور واقعی پست جذاب درست کنیم؟

پس از این که پست های جذاب ر اینستاگرام را پیدا کردید می‌توانید آنها را کپی کرده و در پیج خودتان بگذارید و یا می‌توانید آن پست ها را یک الگو برای خودتان در نظر گرفته و همچنین با استفاده از این تکنیک پست هایی درست کنید که به مراتب بهتر از آنها می‌باشند.

3- منظور از ارسال مداوم پست چیست؟

همانطور که می‌دانید بخش اکسپلور اینستاگرام با الگوریتم خاصی کار میکند و یکی از معیار های مهم افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین الگوریتم اینستاگرام، ارسال مداوم پست می‌باشد.

تصور کنید شما 20 عدد پست دارید و می‌خواهید در یک ماه ارسال کنید. اگر شما بدون ترتیب شروع کنید به ارسال پست در آخر ماه می‌بینید که هم از نظر محتوا کم آورده اید و هم اینستاگرام ارزش زیادی به پست های شما نداده.

ولی اگر یک تقویم محتوایی داشته باشید و با استفاده آن تقویم شروع کنید به ارسال محتوا در این صورت الگوریتم های اینستاگرام شروع می‌کنند به دادن ارزش هرچه بیشتر به پست های شما!

قدم سوم: نوشتن کپشن مناسب

نوشتن کپشن مناسب برای پست های اینستاگرام جهت افزایش فالوور واقعینوشتن کپشن مناسب برای پست های اینستاگرام جهت افزایش فالوور واقعی

سومین نکته مهم افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، نوشتن کپشن مناسب برای پست های پیج می‌باشد. برای درک بهتر اهمیت کپشن اجازه دهید یک مثال ساده برای شما بزنم.

تصور کنید شما یک ویدئو از پنالتی رونالدو در پیج اینستاگرام خودتان منتشر کرده اید و برای این پست هیچ کپشنی ننوشته اید.

کاربرانی که این پست را خواهند دید برای مثال 30 ثانیه وقت برای آن خواهند گذاشت؛ نکته جالب اینجاست که برای اینستاگرام مدت زمان سپری شده توسط کاربران برای هر پست نیز اهمیت خیلی زیادی دارد.

ولی تصور کنید این بار این پست را با یک کپشن مناسب و همچنین زیبا و با هشتگ های مناسب پست کرده اید، در این صورت کاربران به مراتب مدت زمان زیادی برای این پست خواهند گذاشت و اینستاگرام نیز مستقیما پست های شما را به افراد زیادی نشان خواهد داد که در نتیجه باعث افزایش فالوور رایگان و طبیعی پیج شما خواهد شد.

دومین نکته مهم هنگام نوشتن کپشن، استفاده کردن از هشتگ برای آن پست می‌باشد. اگر میخواهید در مورد هشتگ در اینستاگرام مطالعه کنید کافی است مقاله چگونه از هشتگ استفاده کنیم را مطالعه کنید.

قدم چهارم: شیر پست های خود به دیگران

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با شیر کردن پست هاافزایش فالوور واقعی اینستاگرام با شیر کردن پست ها

پس از این که یک پست جذاب منتظر کردید باید به فکر جذب بازدید کننده زیاد به آن پیج باشید. در قدم چهارم آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به یکی از مهمترین بخش های افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید پس از این که شما پست خود را ارسال کردید نیم الی یک ساعت اول پس از ارسال پست بسیار مهم می‌باشد! زیرا اینستاگرام در این بازه زمانی به رفتار کاربران نسبت به پست شما نگاه کرده و با در نظر گرفتن آن، پست شما را به افراد بیشتری ارسال خواهد کرد.

برای مثال فرض کنید اگر در نیم الی یک ساعت اول پس از ارسال پست تعداد شیر ها و سیو های پست شما زیاد باشد اینستاگرام به این نتیجه می‌رسد که پست شما واقعا ارزشمند است و به همین جهت پست شما را به افراد بیشتری نشان می‌دهد تا دنبال کننده های پیجتان افزایش یابد.

یک راه مهم این است که پس از اینکه پست خود را ارسال کردید با پیج های دیگر یا پیج شخصی خود شروع کنید به سیو و شیر کردن آن و به دوستان خود نیز همین نکته را گفته و همچنین از آنان نیز بخواهید که پست شما را شیر کنند.

قدم پنجم: فالو آنفالو کردن پیج ها!

بسیااااری از اساتید اینستاگرام با این نکته کاملا مخالف هستند، شاید شما هم از همچنین اساتیدی شنیده باشید که دیگر فالو آنفالو بروز نیست و باید قیدش را بزنید و از این حرف ها…

ولی ما در تست خودمان تمامی قضاوت ها را کنار گذاشتیم و شروع کردیم به تست کردن تمامی روش های موجود و دیدیم که اگر شما با اصولی که ما از آن استفاده کردیم را رعایت کنید، فالو و آنفالو بصورت قابل توجهی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بازدید پست های شما خواهد شد.

پس سوالی که پیش خواهد آمد این است که چگونه فالو آنفالو کنیم؟

تکنیکی که ما در این قسمت خواهیم گفت میتواند کمی پیچیده باشد پس لطفا توجه کافی را داشته باشید.

فرض کنیم ما همان پیج فوتبال را داریم و میخواهیم از روش فالو آنفالو استفاده کنیم،

ابتدا باید به بخش جستجوی انیتساگرام رفته و کلمه مثلا فوتبال یا مسی یا رونالدو یا هر چیز مرتبط دیگری را جستجو میکنیم.

سپس وارد هشتگ مورد نظر در نتایج جستجو میشویم.

وارد بخش recently میشویم.

در این بخش شما آخرین پست های منتشر شده را خواهید دید یعنی پست هایی که چندین ثانیه پیش منتشر شده اند.

سپس پستی پیدا میکنید که هم مرتب با موضوع پیج شما باشد و هم چند تا لایک خورده باشد.

سپس وارد بخش لایک ها شده و لایک کننده های آن پست را فالو میکنید.

خب چرا این کار را انجام میدهیم؟

فالو آنفالوفالو آنفالو

گفتیم که پست هایی که در این بخش قرار دارند چندین دقیقه و یا حتی چندین ثانیه پیش منتشر شده اند و کاربرانی که این پست را لایک کرده اند چندین دقیقه پیش آنلاین بوده اند و احتمال این که الان نیز آنلاین باشند بسیار زیاد است.

همین امر باعث خواهد شد که تقریبا 60 الی 80 درصد از افرادی که شما همین الان فالو کردید ، فالو شما را ببینند و به این کار شما واکنش نشان دهند.

توجه داشته باشید که شما در هر نیم الی یک ساعت فقط 20 نفر را باید فالو کنید تا اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند.
اگر این بخش را نفهمیدید لطفا دوباره مطالعه کنید چون قدم پنجم بشدت در افزایش فالوور واقعی پیج شما تاثیر گذار خواهد بود.

قدم ششم: پاسخ دادن به کامنت ها در پیج های دیگران

ششمین قدمی که باعث افزایش فالوور پیجتان خواهد شد پاسخ دادن به کامنت پست های دیگران می‌باشد.

تصور کنید همان پیج فوتبال را دارید و چند پیج فوتبال دیگر را فالو کرده اید، یکی دیگر از کار هایی که شما باید انجام دهید این است که وارد پیج های رقبا شده و کامنت های آنها را بخوانید ، اگر در بین کامنت ها متوجه سوالی و یا کامنتی شدید که می‌توانید به آن پاسخ دهید، سریعا به آن کامنت پاسخ دهید.

اگر این کار را نیز بصورت مداوم انجام دهید پس از مدتی می‌بینید که بازدید کننده پروفایل پیج شما بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است!

قدم هفتم: تبادل با دیگر پیج ها

آخرین و یکی دیگر از مهمترین قدم های افزایش فالوور اینستاگرام بصورت رایگان، تبادل کردن با پیج های دیگران می‌باشد.

در این مرحله شما باید پیج هایی پیدا کنید که در زمینه شما فعالیت می‌کنند و تعداد دنبال کننده های هردوی شما تفاوت خیلی کمی دارند؛ پس از پیدا کردن این نوع پیج ها باید به این پیج ها دایرکت داده و ازشون بخواهید که اگر مایل باشند با پیج شما تبادل کنند.

برای تبادل نیز کافی است شما یکی از پست های آن پیج را در استوری و یا پی خودتان بگذارید و همین کار را نیز از پیج مورد نظر بخواهید تا برای شما انجام دهد.

سوالات متداول

آیا بصورت رایگان میتوانیم فالوور های پیج خود را افزایش دهیم؟

بله – در این مقاله آموزشی به شما 7 قدم ساده ولی موثر خواهیم گفت که با استفاده از آنها می‌توانید فالوور های پیج خودتان را بصورت کاملا رایگان افزایش دهید.

آیا برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما باید از ربات های اینستاگرام استفاده کنیم؟

نخیر – با رعایت قدم های گفته شده در مقاله فقط خودتان نیز میتوانید با روزی 4 ساعت فعالیت تعداد دنبال کننده ای خود را افزایش دهید.

پیج من یک پیج کسب و کاری است آیا این روش ها برای پیج من نیز جواب میدهند؟

تمامی قدم های ذکر شده برای هر نوع پیجی قابل پیاده سازی است.

روش های افزایش فالوور



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

پس از صرف 3 ماه وقت، انرژی و همچنین هزینه بالاخره توانستیم از بین 50 روش افزایش لایک اینستاگرام، 13 روش صحیح و کاربردی پیدا کنیم که برای تمامی پیج ها قابل اجرا می‌باشد.

پس از خواندن این مقاله دیگر نیازی نیست برای افزایش لایک پیجتان اقدام به خرید لایک کنید و یا برای پیجتان ادمین اینستاگرام استخدام کنید.

از این پس می‌توانید این روش ها را در هر پیجی که خواستید انجام داده و شاهد افزایش لایک واقعی پیجتان شوید.

پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید؟؟؟؟.

چرا لایک گرفتن در اینستاگرام اینقدر مهم هست؟

همانطور که میدانیم بخش لایک اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام می‌باشد، زیرا با استفاده از این بخش اینستاگرام می‌تواند بفهمد که کدام محتوا واقعا ارزش بیشتری دارد و البته بعدا به بخش اکسپلور راه بدهد.

مخصوصا در ساعات اولیه ارسال پست اگر میزان لایک پست شما زیاد باشد، در این صورت اینستاگرام کم کم به پست های شما ارزش بیشتری می‌دهد.

پس از مدتی اگر تعداد لایک های پست شما در افزایش خود ثبات داشته باشد اینستاگرام اکثر پست های پیج شما را به اکسپلور راه خواهد داد.

پس هر چه سریعتر برویم سراغ اصل مطلب

13 راه افزایش لایک اینستاگرام

توجه داشته باشید که این روش ها به صورت قدم به قدم می‌باشد و اگر بخواهید تاثیر زیادی از این روش ها بگیرید باید حتما بصورت قدم به قدم اعمال کنید.

0. خرید لایک اینستاگرام

یکی از معروفترین روش های بالا بردن لایک های اینستا (با هزینه) خرید لایک اینستا می‌باشد، اگر میخواهید لایک های پیج خود را در عرض چند دقیقه بالا ببرید میتوانید نگاهی به خدمات لایک اینستاگرام بیاندازید…

1. کاربر هدف خود را بشناسید!

شناخت کاربر هدف اینستاگرام | افزایش لایکشناخت کاربر هدف اینستاگرام

اساسی ترین کاری که قبل از هر چیزی باید انجام دهید شناخت مخاطبین پیج خودتان می‌باشد.

فرض کنید پیجی با موضوع فست فود دارید و قراره تولید محتوا کنید.

اگر مخاطب هدف خود را نشناسید ممکن است در مورد ضرر های فست فود برای سلامتی انسان پست درست کرده و در پیجتان منتشر کنید.

در اینصورت انتظار دریافت لایک از سوی کاربران پیج کمی بی معنی خواهد بود، زیرا کاربران چنین پیج هایی باید برای خوردن فست فود انگیزه دهند نه برای حفظ سلامتی!

پس قبل از هر چیزی باید مخاطبان خود را بشناسیم و بدانیم که به چه موضوعی علاقه‌مند هستند، چه بازه سنی دارند، اهل کدام کشور هستند و…

2. رقبای خود را بشناسید!

برای افزایش لایک رقبای خود را بشناسیدرقبای خود را بشناسید

اگر در اینستاگرام پیجی دارید که کمتر از انتظارات شما لایک می‌خورد، حتما باید سراغ رقبای خود بروید؛ رقبایی که لایک آنها بسیار زیاد تر از پست های پیج شماست!

کاری که باید انجام دهید این است که به 20 پست آخر رقبای خود توجه کنید و بر اساس میزان لایک پست هاشون رتبه بندی کنید.

پس از رتبه بندی بروید سراغ رتبه اول دوم و سوم، در این قسمت باید سه پست اول را با سه پست آخر بررسی کنید تا ببینید چه تفاوتی بین این دو گروه وجود دارد که باعث شده گروه اول بازدید و لایک بسیار زیادی نسبت به گروه دوم داشته باشد.

سپس به کپشن پست ها، بیو، هشتگ ها و غیره به همین صورت توجه کرده و آنالیز کنید.

پس از بررسی چندین پیج می‌بینید که یک بینشی از پیجی که در موضوع خودتان باید قوی باشد دارید!

این بینش می‌تواند در ادامه راه کمک بسیار زیادی به شما بکند.

3. دائما محتوای متفاوتی را تست کنید.

افزایش لایکمحتوای متفاوتی را تست کنید

همانند پیج های تکراری اینستاگرام نباشید، سعی کنید پیجی داشته باشید که دائما در پی نوآوری در تولید محتوای پیج خود است.

تولید کردن محتوای متفاوت باعث به یاد ماندنی تر شدن پیجتان خواهد شد زیرا در بین آنهمه پیج تکراری تنها شما هستید که متفاوتید و همیشه متفاوت ها در حافظه ما جای می‌گیرند نه تکراری ها!

برای تولید محتوای متفاوت باید خودتان نیز متفاوت فکر کنید، محتوای متفاوتی ببینید و به همه‌ی اشیاء اطراف خود بتوانید کاملا متفاوت نگاه کنید.

 

نمونه ای از پست اینستاگرام شرکت oreo در حال اشاره به سریال گیم آف ترونز!

اگر آنها توانایی ساخت چنین کلیپ متفاوتی فقط از یک بیسکویت را دارند پس شما هم می‌توانید خلاق باشید!

4. زمان مناسب برای پست گذاری انتخاب کنید.

یکی دیگر از مهمترین عامل های افزایش لایک اینستاگرام، انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام می‌باشد.

پس از این که کاربران هدف خود را شناختید باید بدانید که کاربران هدف شما در چه ساعاتی زیاد آنلاین هستند، برای فهمیدن آن چندین راه وجود دارد که در این جا به یک مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

انتخاب زمان مناسب بر اساس بیزینس اکانت اینستاگرام

همانطور که می‌دانید بیزینس اکانت اینستاگرام یکی از بخش های مهم اینستاگرام برای گزارش گیری کامل از اکانت اینستاگرام خودتان می‌باشد.

در این بخش شما می‌توانید تمامی اطلاعات کاربران خود از جمله بیشترین زمان آنلاین بودن کاربران خود را پیدا کنید.

انتخاب بهترین زمان برای پست گذاری از بیزینس اکانت اینستاگرام | افزایش لایکانتخاب بهترین زمان برای پست گذاری از بیزینس اکانت اینستاگرام

برای نمونه در این تصویر می‌توانید ببینید که کاربران بیشتر در روز های جمعه – شنبه – یکشنبه و در ساعات 7 قبل از ظهر تا 3 بعد از ظهر بیشتر آنلاین هستند.

پس اگر بخواهیم یک تقویم محتوایی داشته باشیم باید بدانیم که بهترین زمان برای پست گذاری چه زمانی خواهد بود.

5. به ظاهر پست خود دقت کنید!

یاد یک حرفی افتادم که میگفت:

وقتی وارد میشوی لباست معرف توست،
وقتی می روی حرفهایت

– لئو تولستون

بله! – اینستاگرام جایی است که فقط لباس شما معرفتان هست پس هرچقدر می‌توانید باید روی لباس هایتان کار کنید.

اگر بیشتر محتوای ویدئویی ارسال می‌کنید باید به فکر درست کردن کاور جذاب برای پست خود باشید، اگر محتوای استوری زیاد می‌گذارید باید به فکر کاور هایلایت اینستاگرام خود باشید.

مخصوصا زمانی که پست شما به اکسپلور اینستاگرام می‌رود باید حتما به ظاهر پست خود دقت کنید زیرا داشتن کاور پست مناسب بر لایک های شما بسیـــــــــــار تاثیر گذار خواهد بود.

 

اگر بلد نیستید چگونه پست هایی با ظاهر خوب و جذابی درست کنید حتما باید پیج گراف‌هیت را دنبال کنید!

6. کپشن خوبی بنویسید

کپشن خوبی بنویسید

یکی دیگر از عوامل افزایش لایک در اینستاگرام میزان ماندگاری هرچه بیشتر کاربران بر روی پیجتان می‌باشد.

برای مثال فرض کنید اگر کاربران روی پست شما 2 – 3 دقیقه بمانند در این صورت اینستاگرام می‌فهمد که کاربران شما توجه ویژه ای به پست شما قائل هستند پس نتیجتاً پست شما با ارزشتر خواهد بود.

و چون اینستاگرام به فکر کاربران خود است به خاطر همین به پیج شما ارزش بیشتری می‌دهد.

نوشتن یک کپشن خوب باعث می‌شود که افراد، وقت زیادی را روی پست شما سپری کرده و حتی لایک کنند.

پس هرچقد می‌توانید کپشن طولانی و جذابی بنویسید تا کاربرانتان، هم وقت بیشتری سپری کرده و هم علاقه بیشتری نسبت به پستتان نشان دهند.

7. از هشتگ استفاده کنید!

هشتگ چیست؟ چگونه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟آموزش استفاده کردن از هشتگ در اینستاگرام

همانطور که در مقاله آموزش هشتگ توضیح دادیم؛ هشتگ یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام جهت ارتباط دادن صفحات به همدیگر است.

در جایی که ارتباطی وجود داشته باشد مطمعناً ارزشگذاری ویژه ای نیز نهفته است.

اگر بتوانید در اینستاگرام به صورت کاملا درست از هشتگ ها استفاده کنید، می‌توانید صدها حتی هزاران کاربر را به پیج خودتان جذب کنید که این خود نیز باعث افزایش لایک های پستتان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هشتگ می‌توانید مقاله آموزش هشتگ را مطالعه نمایید.

9. حتما در پست های خود لوکیشن بگذارید

از لوکیشن استفاده کنید!از لوکیشن استفاده کنید!

یکی دیگر از راه های افزایش لایک در اینستاگرام، استفاده کردن از لوکیشن اینستاگرام می‌باشد.

برای استفاده کردن از لوکیشن در اینستاگرام کافی است هنگام پست گذاری روی دکمه location کلیک کرده و لوکیشن مورد نظر خود را وارد کنید.

اگر بلد نیستید چگونه از لوکیشن اینستاگرام استفاده کنید می‌توانید مقاله سیر تا پیاز لوکیشن اینستاگرام را بخوانید.

10. از کاربران خود نظر خواسته و به نظرات آنها توجه کنید!

یکی از کلیدی ترین نکات افزایش لایک رایگان در اینستاگرام خواستن نظرات کاربران می‌باشد.

همانند مورد 2 باید پست های پیج خود را آنالیز کنید تا بفهمید کدام پستتان بیشترین بازدید را دارند.

برای آنالیز پست های خودتان بهترین گزینه، خواستن نظرات کاربرانتان می‌باشد.

11. یادآوری شیر پست برای کاربران پیج

شِیر یادتون نره!شِیر یادتون نره!

هنگامی که در اینستاگرام پستی ایجاد می‌کنید اینستاگرام به بازخورد نیم الی یک ساعت اول اهمیت بسیار زیادی می‌دهد؛ اگر در این نیم الی یک ساعت پستتان بازخورد خوبی داشته باشد اینستاگرام پست شما را به افراد زیادی نشان خواهد داد.

یکی از راه های داشتن بازخورد بیشتر از اینستاگرام این است که از کاربران خودتان بخواهید تا اگر از پستتان خوششان آمده باشد به دوستان خود نیز بفرستند.

این کار باعث افزایش بازدید و همچنین لایک پیجتان به صورت تصاعدی خواهد بود.

12. دیگران را لایک کنید تا شما را لایک کنند!

اگر پیج خودتان را تازه تاسیس کردید و فقط بازدید دو رقمی دارید این روش واقعا میترکونه!

کاری که باید انجام دهید این است که، چند مورد هشتگ (ترجیحاً میلیونی) مرتبط به پیجتان را پیدا کنید.

پس از این‌که پیدا کردید وارد بخش recently شده و پست هایی که چند دقیقه پیش ارسال شده اند را پیدا کنید.

وارد لایک های پست شوید، وارد پیج لایک کننده ها شده و چند تا از پستشان را پشت سر هم لایک کنید.

این کار باعث می‌شود شما کسانی را که تا چند دقیقه پیش آنلاین بوده اند را پیدا کرده و با آنها تعامل داشته باشید، مطمعن باشید بعد از گذشت چند دقیقه تقریبا 70 الی 80 درصد کاربرها به پیج شما سر خواهند زد و مطمعنا با پیجتان تعامل خواهند داشت.

این روش و همچنین تمامی روش ها در مقاله 7 قدم عملی برای افزایش فالوور رایگان بصورت ریز توضیح داده شده است.

13. پست های طنز (محتوایی برای سرگرمی) درست کنید.

پست های طنز درست کنیدپست های طنز درست کنید!

ارسال کردم مداوم پست های یکسان باعث میشود کاربران شما از پیجتان کسل شده و پیجتان را آنفالو کنند.

پس برای جلوگیری از این مورد می‌توانید هر از گاهی در موضوع پیجتان چند مورد محتوای طنز ارسال کنید.

برای مثال می‌توانید بیشترین سوالاتی که از طرف مشتریانتان پرسیده می‌شود را به عنوان محتوای طنز ارسال کنید.

و یا می‌توانید محتوای سرگرمی از جمله پیدا کردن نکته و… ارسال کنید.

این کار باعث می‌شود که در بین پست هایتان تنوعی بوجود بیاید و کاربرانتان هر از گاهی توجه بیشتری به پیجان گذاشته و سرگرم شوند.

 

یک نمونه از پست های سرگرمی پیج پچ پچ در اینستاگرام.

سوالات متداول

چگونه لایک های خود را افزایش بدیم؟

با استفاده از این 13 روش به صورت قدم به قدم می‌توانید لایک های خود را بالا ببرید.

برای افزایش لایک از ربات یا برنامه ای باید استفاده کنیم؟

خیر – این 13 روشی که در مقاله ارائه می‌شود نیاز به هیچگونه برنامه یا رباتی ندارد و برای همه قابل اجراست.

هزینه افزایش لایک در اینستاگرام چقدر است؟

تمامی روش های نوشته شده در این مقاله کاملا رایگان می‌باشد، ولی اگر بخواهید می‌توانید از قیمت های خرید لایک اینستاگرام نیز باخبر شوید.

جمع بندی

در این مقاله به 13 مورد از راه های افزایش لایک اینستاگرام به صورت قدم به قدم اشاره کردیم، اگر تمامی نکات گفته شده با جزئیات کامل مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند باعث افزایش چشمگیر لایک پیجتان شود.

شما از چه روشی غیر از روش های بالا برای بالا بردن لایک های اینستاگرام خودتان استفاده می‌کنید؟

در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید…

افزایش لایک اینستاگرام



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

اکسپور اینستاگرام منتظر شماست… شما با این مقاله به راحتی وارد اکسپلور اینستا خواهید شد.

این مقاله به غیر از اینکه به شما کمک می‌کند وارد اکسپلور اینستا شوید بلکه به شما کمک می‌کند که پیج خود را به شکلی مدیریت کنید که به راحتی بتوانید یک جامعه‌ی فعال در اینستاگرام داشته باشید تا به راحتی کسب و کاری که در ذهن دارید را راه بیاندازید و محصولات خود را به فروش برسانید.

اگر نمی‌دانید چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله کسب درآمد از اینستاگرام را مطالعه کنید.

در این مقاله 13 قدم کاملا عملی به شما یاد می‌دهیم که با استفاده از آن در عرض فقط یک ماه پست های خود را در اکسپلور ببینید!

قبل از شروع به کار اول اطلاعاتی در مورد اکسپلوررا بايد بدانيد.

اکسپلور اينستاگرام چيست؟ و کجاست؟

اکسپلور اینستاگراماکسپلور اینستاگرام

تصویری که در بالا ميبينيد اکسپلور اينستا است، در اين صفحه ويديو ها، Reelsها، تصاوير، IGTVها برای شما نمايش داده ميشود.

اکسپلور اینستاگرام جایی است که اکثر کاربران زمان خود را در آنجا صرف می‌کنند، زیرا در این بخش پست ها بر اساس سلایق شما دسته بندی می‌شوند.

برای مثال اگر شما علاقه مند به برنامه های آشپزی باشید بدون شک در این قسمت پست هایی در مورد آشپزی به شما نمایش می‌دهد.

چرا اکسپلور اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

دليل اهميت والای اين صفحه اين است که طبق مطالعات آماری روزانه بيش از 200 ميليون حساب در اينستاگرام اکسپور خود را چک ميکنند.

اين آمار عجيب و غريب باعث شده است که اهميت اين صفحه خيلي بيشتر شود و افراد با استفاده از اکسپور اينستاگرام مخاطبين زيادی برای محتوای خود پيدا کنند.

معیار های اصلی اینستاگرام برای چیدمان پست ها در بخش اکسپلور چیست؟

احتمالا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که اینستاگرام از کجا متوجه موضوعات مورد علاقه ما می‌شود؟

جواب بسیار ساده است: اینستاگرام با استفاده از تعامل شما با پست ها و همچنین پیج ها می‌تواند به صورت کاملا دقیق بفهمد که به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستید.

معیار های اصلی اینستاگرام برای چیدمان پست ها در بخش اکسپلور چیستمعیار های اصلی اینستاگرام برای چیدمان پست ها در بخش اکسپلور چیست

تنظیمات اکسپلور اینستاگرام چگونه است؟

در بخش تنظیمات اکسپلور اینستا شما می‌توانید پست هایی که دوست ندارید را از اکسپلور خود حذف کنید و یا تغییر دهید.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟

چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟

پس از این که وارد بخش اکسپلور شدید باید قدم های زیر را انجام دهید:

  1. روی پستی که می‌خواهید پاک کنید کلیک کنید.
  2. سپس روی دکمه سه نقطه بالای آن کلیک کنید.
  3. دکمه Not intrested را انتخاب کنید.
  4. در این قسمت مشاهده می‌کنید که پست مورد نظر از اکسپلور اینستاگرام شما حذف شد!

برای آموزش تغییر اکسپلور اینستاگرام کلیک کنید!

چگونه اکسپلور خود را قفل کنیم؟

سوالی که اکثر کاربران از ما می‌پرسند این است که چطور می‌توانند اکسپلور خود را قفل کنند؟ باید بگویم که این کار شدنی نیست.

متاسفانه هیچ راهی وجود ندارد که بخواهید اکسپلور اینستاگرام خود را ببندید، فقط می‌توانید به آن قسمت وارد نشوید.

چگونه محتوای اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

برای این کار می‌تواند دو کار همزمان انجام دهید:

  1. همانطور که در قسمت بالا گفتیم محتواهایی که در بخش اکسپلور خود دوست ندارید را با زدن دکمه Not intrested حذف کنید.
  2. محتوای هایی که دوست دارید در اکسپلور اینستاگرام شما دیده شود را لایک کنید، اگر هم هیچ محتوایی پیدا نکردید که مورد پسند شما باشد کافی است چند پیج در بخش جستجو سرچ کنید تا محتوای مورد علاقه شما در بخش اکسپلور اینستا دیده شود.

الگوريتم اکسپلور اينستا چیست و چگونه کار می‌کند؟

الگوريتم اکسپلور اينستاگرام به شکلی هست که هيچ وقت اکسپلور دو نفر نميتواند مانند همديگر باشد،ميتوان به صورت تقريبی گفت که اکسپلور هر فرد نسبت به علايق او چيدمان ميشود.اینستاگرام برای مديريت اکسپلور از سیستم رتبه‌بندی فید اکسپلور (Explore Feed Ranking System) کمک می‌‎گیرد.

پایه و اساس این سیستم، فناوری یادگیری ماشین است. این فناوری برای طراحی صفحه اکسپلور هر کاربر از منابع اطلاعاتی و سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف استفاده می‌کند.

به صورت خلاصه چيز هايی که تاثیر زیادی روی انتخاب اکسپلور اینستاگرام دارند:

نکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرامنکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرام

شما باید نوشته های زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید الگوریتم اکسپلور اینستاگرام را بشناسید و با استفاده از آن محتوای مناسب برای اکسپلور اینستاگرام تولید کنید.

  • پست هايي که ذخيره کرده ايد. (پست هایی که ذخیره میکنید در الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به شکلی تعبیر میشود که انگار پست ذخیره شده و محتوای آن سلیقه ی شما است.)
  • پست ها و محتوايی که تعامل بالايی دارند. (پست هایی که در حالت کلی در اینستاگرام تعامل زیادی دارند، به شما نمایش داده میشوند. به خاطر اینکه الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به این فکر است که شما هم به این پست علاقه خواهید داشت.)
  • پست هايی که به اشتراک ميگذاريد. (پست هایی که به دوستانتان میفرستید یا آنها به شما میفرستند را اینستاگرام شناسایی میکند و در اکسپلور اینستاگرام شما محتوای مانند آن را نشان میدهد.)
  • لوکيشنی که با آن وارد اينستاگرام ميشويد. (منطقه جغرافيايی شما)
  • پيج هايی که دنبال ميکنيد. (100% پیج هایی که دنبال میکنید و محتوایی که آنها پخش میکنند را اینستاگرام شناسایی میکند و محتوای مشابه آن را برای شما نشان میدهد.)
  • فعاليت های فالوور های شما. (به غیر از اینکه الگوریتم اینستاگرام علایق شما را در نظر میگیرد به علایقی که دوستان شما دارند و فعالیت های آنها توجه خاصی دارد چون به این فکر است که احتمال اینکه محتوای آنها را شما هم دوست داشته باشید زیاد است.)

مزایای رفتن به اکسپلور اینستاگرام چیست؟

مزایای اکسپلور اینستاگراممزایای اکسپلور اینستاگرام
  • تعامل بيشتر با کاربران (این قضیه باعث میشود که شما در بین مردم نفوذ کنید و تاثیر خودتان را روی آنها بگذارید).
  • افزايش واکنش کاربران به کال تو اکشن (CTA) (این روش یکی از جدید ترین راه ها برای کسب درآمد است)
  • افزایش فالوور (هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و هر چه بیننده‌ی بیشتری داشته باشید فروش بیشتری خواهید داشت.)
  • برندسازی (این مسئله در فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین بخش ها است و وجود شما در اکسپلور اینستاگرام به شما در برندسازی شدیدا کمک میکند)
  • افزايش فروش (شما اگر پیجی دارید که به خاطر تبلیغ محصول تولیدی خود است، بهترین روش برای تبلیغ محصول شما وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام است.)

راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام در 2022

در این بخش 13 راهی که با استفاده از آنها می‌توانید به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید را به شما توضیح خواهیم داد.

خرید اکسپلور اینستاگرام

قبل از اینکه به توضیحات راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم باید بگویم که می‌توانید از خدمات خرید اکسپلور اینستاگرام نیز استفاده کنید.

خرید اکسپلور اینستاگرام خدماتی است که با استفاده از آن می‌توانید در عرض چند دقیقه تعداد reach و impression و explore پست خود را افزایش دهید.

1. شناخت کاربران پیج

قبل از هر کاری ابتدا باید کاربران هدف خود را بشناسید، باید بدانید که به چه کسانی تولید محتوا می‌کنید، و چه کسانی قرار است پست ها و محتوای پیج شما را ببیند.

برای این کار باید از بیزینس اکانت اینستاگرام و یا کریتور اکانت اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید بفهمید که کاربران شما چه کسانی هستند، بازه سنی آنها چقدر است و اکثرا خانم ها هستند یا آقایون…

بیزینس اکانت اینستاگرامبیزینس اکانت اینستاگرام

2. بررسی پست ها و پیج های رقبا

دومین کاری که باید انجام بدهید این است که چند پیج موفق در حوزه کاری خودتان پیدا کنید آخرین پست های آنها را بررسی کنید.

ببینید کدام پست آنها بیشترین بازدید را خورده و کدام پستشان کمترین بازدید را داشته است و چرا؟

این کار دو مزیت مهم برای شما خواهد داشت، اول اینکه شما یک دید از رقبای خود خواهید داشت و دوم این که می‌دانید کدام پست های بیشترین بازدید را خواهد داشت و اینگونه می‌توانید پست هایی درست کنید که در کمترین مدت بیشترین بازدید را خواهد داشت…

3. بررسی پست های اکسپلور

همانند قدم قبلی در این قسمت نیز باید به بخش اکسپلور خود مراجعه کنید، ببینید کدام یک از پست ها به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می‌کنند، از چه قالب ها و کاور هایی برای پست های خود استفاده می‌کنند رنگ بندی پستشان چگونه است، کپشن و هشتگ پستشان را چگونه انتخاب می‌کنند.

شما باید همه این اطلاعات را در یک جایی بنویسید، در قدم های بعدی به شما چند تا از ترفند های جذاب اینستاگرام خواهیم گفت که این اطلاعات به درد شما خواهد خورد.

4. ورود به اکسپلور تضمینی با ساخت پست های جذاب

برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام از قالب اینستاگرام استفاده کنید.برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام از قالب اینستاگرام استفاده کنید.

پست های خود را چگونه طراحی می‌کنید؟ از چه رنگبندی می‌خواهید استفاده کنید؟ آیا قالب اینستاگرام خاصی برای پست های خود دارید و یا ساخته اید؟

در این بخش باید به ظاهر پست های خود توجه کنید، زیرا فقط ظاهر پست شماست که می‌تواند کاربران را برای دیدن پستتان ترغیب کند.

برای این کار می‌توانید چند نمونه از پیج های رقبای خود را بررسی کرده و یک قالب شبیه به آنها طراحی کنید و یا از اینترنت قالب اینستاگرامی بخرید.

5. افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر داخل پست

پست های خود را طوری طراحی کنید که کاربران بیشترین وقت را برای پست شما صرف کنند، برای مثال می‌توانید از ویدئو های طولانی استفاده کنید و یا کپشن بلندی برای پست های خود بنویسید.

این کار به اینستاگرام نشان می‌دهد که کاربران به پیج شما علاقه‌مند هستند و از این رو اینستاگرام پست های شما را به اکسپلور اینستاگرام راه خواهد داد.

6. برای رفتن به اکسپلور اینستا پست هایی با نرخ تعامل بالا درست کنید!

اگر یک پست معمولی درست کنید کاربران آنرا می‌بینند و میگذرند، شما باید پست هایی درست کنید که کاربران نظرات خود را زیر پست شما ثبت کنند.

می‌توانید از کاربران خود سوال هایی بپرسید و یا کپشنی بنویسید که کاربران در بحث پست شما مشارکت کنند.

7. نوشتن کپشن جذاب، یکی از روش های مهم ورود به اکسپلور اینستاگرام!

همانطور که می‌دانید در بخش کپشن اینستاگرام به اندازه 2200 کاراکتر می‌توانید متن بنویسید! این یعنی شما می‌توانید کاربران خود را از بعدی به بعد دیگر هدایت کنید، به چالش بکشانید و یا با آنها بحث کنید!

اگر نمی‌دانید چگونه کپشن جذابی بنویسید می‌توانید مقاله چگونه یک کپشن شگفت انگیز برای پست خود بنویسیم؟ را مطالعه کنید.

8. راز ورود به اکسپلور اینستاگرام، استفاده کردن از هشتگ!

استفاده کردن از هشتگ برای ورود به اکسپلور اینستاگراماستفاده کردن از هشتگ برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

تنهاترین راه دیده شدن پست توسط کاربرانی که شما را دنبال نمیکنند، استفاده کردن از هشتگ برای پست های خود می‌باشد.

ما یک مقاله مفصل در مورد راه های استفاده از هشتگ در اینستاگرام نوشته ایم، می‌توانید با مراجعه به این مقالمون در مورد آموزش استفاده کردن از هشتگ، برای ورود به اکسپلور استفاده کنید.

9. کال تو اکشن (CTA) یادتون نره!

پست هایی درست کنید که افراد را ترغیب به سیو و شیر کند!

باید پست هایی بسازید که وقتی کاربران پست های شما را دیدند حتما به دوستان خود بفرستند و یا سیو کنند.

برای این کار می‌توانید در بخش کپشن بنویسید که “حتما به دوستان خود بفرستید!”

10. شناسایی زمان ارسال پست

یکی دیگر از مهمترین معیار های ورود به اکسپلور، ارسال پست در زمان درست می‌باشد.

اگر پست های خود را در زمان هایی منتشر کنید که بیشترین کاربران شما آنلاین هستند در این صورت کاربران زیادی پست شما را خواهد دید.

ولی اگر پست های خود را در 4 نصف شب ارسال کنید مطمعناً بازدید خیلی کمتری خواهید داشت.

برای شناسایی بهترین زمان ارسال پست باید از بخش بیزینس اکانت اینستاگرام وارد بخش فالور شده و زمان های آنلاین آنها را چک کنید.

11. تعامل در ساعت اولیه ارسال پست

تعامل پستتعامل پست

پس از این که پست خود را منتشر کردید باید دست به کار شوید.

پست خود را به تمامی دوستان خود منتشر کنید، خودتان کامنت بگذارید با ساختن اکانت فیک اینستاگرام می‌توانید این کار ها را انجام دهید و اینستاگرام به هیچ وجه شک نمی‌کند.

از دوستان خود بخواهید که پست شما را یو و شیر کنند.

12. انشار پست در استوری

امروزه الگوریتم اینستاگرام در بخش home از تایم لاین زمانی پیروی نمی‌کند، این یعنی وقتی شما پست ارسال می‌کنید ممکن است اکثر کاربران شما پستتان را نبینند.

به خاطر همین پس از این که پست خود را منتظر کردید حتما داخل استوری خود نیز منتظر کنید تا افراد زیادی از پست جدیدتان مطلع شوند.

13. ترغیب کاربران برای فعال کردن اعلانات پیج

برای این کار کافی است، کاربران روی دکمه سه نقطه کلیک کرده و turn on post notifications را فعال کنند.

3 روز برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام!

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

اين روش با ترکيب چندين مقاله تنظيم شده برای کسانی است که ميخواهند پيج خود را از اولين گام ها به شکل درست مديريت کنند و به راحتی وارد اکسپلور اينستاگرام شوند و به تعامل بالايی در پيج خود برسند.

روز 1

تا امروز هر پستی که گذاشته ايد هر فعاليتی که انجام داده ايد را کنار بگذاريد چون از امروز روشی جديد را آغاز خواهيم کرد.

-قبل از شروع هرچيز بايد هدف خود را مشخص کنيد، کاربران هدف خود را بشناسيد:

بايد مخاطبی که قرار است برای او محتوايی درست کنيد و محتوای شما مورد علاقه او است را شناسايی کرده و ارزيابی کنيد چون همانطور که گفتيم اکسپلور جايی است که پست های مورد علاقه افراد مختلف را نشان ميدهد پس بايد قبل از هرچيز محتوای مورد علاقه آن ها را توليد کنيد. سه فاکتور زير را برای شناسايی بررسی کنيد.

  1. چه محتوا و لحنی مورد علاقه اکثر کاربران هدف شما است.
  2. کدام سبک گرافيکی، سازگاری زيادی با کاربران هدف دارد.
  3. چه نوع کپشنی باعث ميشود که کاربران هدف برای پست شما کامنت بگذارند.

-حال نوبت به آناليز پيج ميرسد:

برای فعاليت های پيج خود، زمانِ گذاشتن پست ها، فعاليت های مختلف پيج، شناسايی علايق فالوور های خود بايد فاکتور های زير را نسبت به فعاليتی که تا به حال انجام داده ايد بررسی کنيد.

  1. فالوور های خود را آناليز کنيد. (از نسبت درصد فالوور های زن به مرد)
  2. پست های خود را آناليز کنيد. (کدام پست چقدر تعامل داشته است و دليل زياد و کم بودن آن)
  3. زمان فعاليت کلی فالوور های شما

روز 2

دومين مرحله، داشتن ايده‌ی جذاب برای افراد ديگر و داشتن فکری متفاوت نسبت به رقبای شما است و داشتن ايده هايی که باعث شود شما به راحتی وارد اکسپلور شويد.

-يکی از کار هايی که بايد حتما انجام دهيد اين است که محتوای خود را در فرمت های متفاوت پخش کنيد:

  1. پست های Reels
  2. ويديو های بلند مثل IGTV
  3. گذاشتن پست های فروشگاهی

– استفاده از هشتگ های مناسب زير پست

– بايد محتوای شما جذاب و در عين واحد محتوايی باشد که در صفحه‌ی اکسپلور به قدری جذاب باشد که مخاطبين را جذب کند که وارد آن شوند و نگاه کنند. برای پيدا کردن ايده های جذاب ميتوانيد از خود اکسپلور استفاده کنيد.

روز 3

حال طبق اطلاعاتی که داريد شروع ميکنيد به فعاليت ولی بايد نکات زير را در نظر داشته باشيد.

ساخت جامعه‌ی پويا و فعال در اينستاگرام: برای داشتن چنين چيزی بايد به صورت مستمر فعاليت کنيد و فالوور های فعالی داشته باشيد، داشتن جامعه‌ی فعال برای ورود به اکسپلور اينستاگرام بسيار مهم است.

با ساير برند ها و افراد مشهور درحوضه ی خود مشارکت کن: ارتباط شما با افراد مشهور و برند ها باعث ميشود که شما در الگوريتم اکسپلور اينستاگرام برند معرفی شويد و راحت تر و سريعتر وارد اکسپلور شويد.

الگوريتم اينستاگرام را دور نزنيد: به دنبال فالوور فيک يا لايک فيک نرويد و از دور زدن الگوريتم اينستاگرام خود داری کنيد چون وقتی اينستاگرام آن را شناسايی ميکند شما را از بسياری از امکانات خود دور ميکند.

از کجا بفهمیم وارد اکسپلور اینستاگرام شده ایم؟

از کجا بفهمیم وارد اکسپلور اینستاگرام شده ایم؟از کجا بفهمیم وارد اکسپلور اینستاگرام شده ایم؟

پس از اینکه اکانت خود را به بیزینس اکانت اینستاگرام و یا کریتور اکانت اینستاگرام متصل کردید روی پست مورد نظر بروید.

  1. روی view insights کلیک کنید.
  2. در صفحه جدید باز شده به سمت پایین اسکرول کنید.
  3. در این قسمت می‌توانید تعداد بازدید پست از اکسپلور را ببینید. اگر هم کلمه اکسپلور وجود نداشت بدانید که هیچ بازدیدی از اکسپلور نداشته اید.

گفته های پايانی در مورد اکسپلور اينستاگرام

نکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرامنکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرام

امروزه جهان مجازی خواسته يا نا خواسته بخش عظيمی از زندگی مارا تحت تاثير خود قرار داده است و ما هم بايد آن را قبول کنيم و حتی از آن برای کسب و کار خود، ارتباط خود و پيشرفت خود در تمامی وجه ها زندگی استفاده کنيم. اميد است که شما نيز محتوای خود را به کمک اين مقاله در اکسپلور اينستاگرام قرار دهيد و اهدافی که داريد در اين زمينه را به آن برسيد.

اين کار تيمی گروه مقصد برای پيشرفت بيشتر کسب و کار شماست، شما ميتوانيد به نوشته های ديگر ما هم در سايت مقصد مراجعه کنيد.



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

جدیدترین نسخه اینستاگرام دارای قابلیت گاید اینستاگرام می‌باشد؛ گاید (guide) اینستاگرام از جمله جذابترین و پرکاربردترین قابلیت های این اپلیکیشن می‌تواند باشد. در این مقاله با گاید اینستاگرام آشنا شده و به صورت قدم به قدم یک گاید اینستاگرام درست می‌کنیم.

گاید اینستاگرام (guide) چیست؟

گاید اینستاگرام چیست؟ سوالی که پس از آخرین تغییرات آپدیت اینستاگرام، برای اکثر کاربران آن ایجاد شده؛ جالب است بدانید که یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های گاید، دسته بندی حرفه‌ای محتواهای مرتبط پیج ماست. ما با دسته بندی پست اینستاگرام می توانیم یک بخش ویژه راهنما برای همه مخاطب هایمان ایجاد کنیم. به طوری که خیلی راحت تر بتوانند مطالب مرتبط را پیدا کنند. این اتفاق موجب می‌شود پست های قدیمی و مرتبط با پست های جدید بیشتر دیده شوند. به طور کلی قابلیت گاید اینستاگرام، می‌تواند مزایای فوق‌العاده ای برای پیج های تجاری، کسب‌وکار و حتی شخصی داشته باشد.

مزایا و کاربرد های گاید اینستاگرام

کاربرد گاید اینستاگرامکاربرد گاید اینستاگرام

1 . دسته بندی محتوا به شکل گاید اینستاگرام (راهنما)

2 . دسترسی سریع‌السیر مخاطبان پیج‌مان به محتوای ما

3 . بالا رفتن ویو هر چه بیشتر پست های قدیمی برای کاربران جدید پیج

4 . دیده شدن بیشتر و تعامل بیشتر، در نتیجه اشتراک محتوای جمعی

5 . امکان استفاده از محتواهای ارزشمند اکانت های دیگر برای تکمیل مطالب خودمان

. ایجاد فرصت های تازه برای جذاب‌تر کردن پست های‌مان با عنوان و توضیحات جدید (آپدیت)

. امکان بروزرسانی ویترین پست‌ها برای اثرگذاری بیشتر محتواها

مزیت قابلیت گاید اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می‌باشد. به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد. از جمله دیگر مزیت‌های قابلیت گاید اینستاگرام جذب کاربران می‌باشد.

نحوه ساخت guide اینستاگرام

ما می‌توانیم با استفاده از قابلیت جدید guide اینستاگرام در قسمت های Places (مکان ها)، Products (محصولات)و Posts (پست ها)، پست های خود را دسته بندی کنیم.
در اولین دسته بندی می‌توانیم با اضافه کردن Location، پست های مرتبط با مکان انتخابی‌مان را پیدا کرده، انتخاب کنیم و به اشتراک بگذاریم.

در دومین حالت می‌توانیم در صورت تجاری (بیزینس) بودن پیج‌مان، محصولات پیج خودمان را در گاید دسته بندی کنیم و با توجه به مرتبط بودن محصولات به اشتراک بگذاریم.

و در سومین حالت می‌توانیم پست های خود را بر اساس محتوای متنی، تصویری و ویدیویی و یا هر معیار و شاخصی که مد نظر داریم دسته بندی کنیم و به اشتراک بگذاریم.

ابتدا از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید.

مراحل ساخت گاید اینستاگرام: حالت (مکان ها/Places)

آموزش قدم به قدم گاید اینستاگرام

1. ابتدا به پروفایل پیج اینستاگرام خود بروید.

2. سپس گزینه + در سمت راست بالا انتخاب کنید.

3. از بین گزینه های موجود گزینه “Guide” را انتخاب کنید.

4. از بین گزینه های موجود گزینه “Places” را انتخاب کنید.

5. لوکیشن دستگاه خود را روشن کنید.

6. لوکیشن مورد نظر خود را از طریق “Find a location” یا “Search” جست و جو کنید.

7. در این قسمت پست های مرتبط با لوکیشن مورد نظرتان، نمایش داده می‌شود.

8. سپس در این مرحله پست های مورد نظر خود را که می‌خواهید در یک گاید دسته بندی کنید، انتخاب می‌کنید.

9. سپس دکمه‌ی “Next” را لمس کنید.

10. در قسمت “Add Title” برای گاید مورد نظر خود “Title” یا “عنوان” انتخاب کنید و بنویسید.

11. از قسمت “Change Cover Photo” در صورتی که تمایل داشتید، می‌توانید کاور را تغییر دهید.

12. در قسمت “?What is this guide about” کپشنی مرتبط با گاید بنویسید.

13. سپس برای هر پست “Title” یا عنوان بنویسید.

14. پس از تکمیل فرایند فوق گزینه “Next” را در بالای صفحه انتخاب کنید.

15. حال گاید اینستاگرام شما آماده اشتراک گذاری است.در این مرحله گزینه “Share” را انتخاب خواهید کرد.

مراحل ساخت گاید اینستاگرام: حالت (پست ها/Posts)

1. ابتدا به پروفایل پیج اینستاگرام خود بروید.

2. سپس گزینه + در سمت راست بالا انتخاب کنید.

3. از بین گزینه های موجود گزینه “Guide” را انتخاب کنید.

4. از بین گزینه های موجود گزینه “Posts” را انتخاب کنید.

5. از بین پست های اشتراکی خود و پست های ذخیره “(Saves)” شده‌ی خود، آنهایی را که قصد دارید در یک گاید دسته بندی کنید انتخاب کنید.

6. در قسمت “Add Title” برای گاید مورد نظر خود “Title” یا “عنوان” انتخاب کنید و بنویسید.

7. از قسمت “Change Cover Photo” در صورتی که تمایل داشتید، می‌توانید کاور را تغییر دهید.

8. در قسمت “?What is this guide about” کپشنی مرتبط با گاید بنویسید.

9. سپس برای هر پست “Title” یا عنوان بنویسید.

10. پس از تکمیل فرایند فوق گزینه “Next” را در بالای صفحه انتخاب کنید.

11. حال گاید اینستاگرام شما آماده اشتراک گذاری است.در این مرحله گزینه “Share” را انتخاب خواهید کرد.

ساخت گاید اینستاگرام: در حالت (محصولات/Products)

این حالت فقط در صورت تجاری (بیزینس) بودن اکانت فعال می‌باشد. و در راستای هدفمند کردن فروش محصولات کسب‌وکارتان به کار گرفته می‌شود. یعنی مخاطبان شما می‌توانند به محصولات مورد علاقه خود به صورت یک پک دسته بندی شده دست یابند.

این موضوع همچنین کمک شایانی به اکانت های تجاری می‌کند؛ برای مثال برای سوالات متداول مخاطبان و مشتریان وقت گذاشتن به صورت تکی، کمی سخت و زمانبر است. اما اگر یک گاید اینستاگرام با عنوان معرفی یا کاتالوگ محصولات ساخته شود، می‌توان در جواب به سوال مخاطبین گاید اینستاگرام گفت که هم جامع و هم درستترین جواب دهی در دایرکت خواهد بود.

پس از اشتراک گذاری گاید، کاربران کجا می‌توانند آن را ببینند؟

به این شکل نیست که گاید در صفحه اصلی اینستاگرام ظاهر بشود. برای دیدن آن، فالوورهای شما باید به صفحه پروفایل شما بروند و آیکون گاید شما را لمس کنند.البته شما می‌توانید بعد از نوشتن یک گاید، آن را در استوری خود شیر کنید، تا همه متوجه شوند که شما یک گاید جدید به اشتراک گذاشته اید.

جمع بندی

ما در این مقاله به تمامی مراحل ساخت گاید اینستاگرام و جدید ترین قابلیت این اپلیکیشن اشاره کرده‌ایم و در صورت وجود هرگونه بروزرسانی جدید، این مقاله نیز آپدیت خواهد شد و تمامی سوالات جدید شما را پاسخ خواهد داد.

در صورت وجود هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقاد لطفا از قسمت دیدگاه ها با ما در اشتراک بگذارید.

ممنون از شما که در این مقاله با ما همراه بودید.

اینستاگرام guide



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا

در این مقاله قصد دارم شما را با نکات و ایده‌های مختلف و موثر در رابطه با نوشتن یک کپشن جذاب برای اینستاگرام آشنا کنم. با به کارگیری این نکات می‌توانید تاثیر کپشن‌های خود را بر روی مخاطبانتان بیشتر از قبل کنید.

به شما خواهم گفت که با رعایت چند نکته‌ی ساده و با نشان دادن چند نمونه‌ی بارز و عالی از کپشن‌های برند‌های موفق ایرانی و خارجی چگونه یک کپشن جذاب و موثر برای پست های خود بنویسید.

کپشن اینستاگرام چیست؟

قبل از شروع بحث بگذارید یک توضیح کوتاه در مورد کپشن اینستاگرام برای افراد تازه وارد این دنیای عظیم اینستاگرام بدهم.

در واقع کپشن متنی است که زیر یک پست نوشته می‌شود، این متن می‎‌تواند تا 2000 حرف باشد و در آن از ایموجی‌های (شکلک) مختلف استفاده شود، به علاوه شما می‌توانید در کپشن خود تا 30 هشتگ مختلف استفاده کنید البته این به این معنی نیست که تا دلتان می‌خواهد کپشن خود را پر از شکلک و هشتگ کنید بلکه با استفاده‌ی درست از آنها کپشن خود را طوری بنویسید که توجه مخاطب را جلب کرده و آنها را به تعامل تشویق کند.

متن کپشن شما نشانگر هویت و شخصیت شماست پس باید در نوشتن آن دقت کنید و در نظر داشته باشید که، یک کپشن خوب می‌تواند تاثیر بسیاری در سرگرم کردن مخاطب داشته باشد و واکنش آنها را نسبت به پست شما چند برابر کند.

چرا نوشتن یک کپشن جذاب برای اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد؟

چرا نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب اهمیت زیادی دارد؟چرا نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب اهمیت زیادی دارد؟

ممکن است شما تصاویر جالب و زیبایی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید اما اگر نتوانید یک کپشن جذاب و موثر برای آن بنویسید ارزش آن به مراتب کاهش پیدا می‌کند؛ جذابیت پست های شما به کیفیت کپشنی بستگی دارد که برای آن می‌نویسید.

به کمک یک کپشن خوب پست های شما برای مخاطبان، جذابتر خواهد شد و در نتیجه لایک ها و کامنت های بیشتری از آنها دریافت خواهد کرد.

در اصل پست‌های اینستاگرام بر اساس محبوبیت نشان داده می‌شوند و اگر شما به پست های بالاتر در صفحه اینستاگرام خود نگاه کنید متوجه می‌شوید که معمولا پست هایی که کپشن بهتری دارند محبوبیتشان نیز بیشتر است و در جایگاه بالاتری قرار میگیرد و این موضوع ثابت شده است که پست هایی که کپشن خوب و جذابی دارند بیشتر به کاربران نشان داده می‌شوند.

به علاوه شما می‌توانید هشتگ هایی را به کپشن خود اضافه کنید که باعث بیشتر دیده شدن پست شما توسط کاربران می‌شود و در نتیجه تعداد فالووران شما هم افزایش پیدا می‌کند.

نکات نوشتن یک متن جذاب برای کپشن اینستاگرام

حال که اهمیت یک کپشن خوب و جذاب را فهمیدیم اجازه دهید که ببینیم یک کپشن خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چه نکاتی باید در آن رعایت شود.

1. مخاطبتان را بشناسید

کپشن اینستاگرام جذاب

در حدود یک میلیارد و ۸۲ میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می‌کنند(ویکی پدیا)و شما باید بدانید کدام دسته از این تعداد مخاطب شما محسوب می‌شوند! چون داشتن شناخت کامل و خوب از مخاطبان خود قدم اول نوشتن یک متن موثر و زیبا برای کپشن است.

سعی کنید به دنبال جواب چند سوال در مورد فالوور های خود باشید؛ سن، جنسیت، محل زندگی، شغل و اینکه به چیز هایی علاقه‌مند هستند؟ با پیدا کردن جواب این سوالات می‌توانید بفهمید که چگونه با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و محتوای مناسبی را بر اساس سلایق و نیازهای آنها ارائه دهید.

2. شناخت پیام خود و رعایت چند نکته در نوشتن متن

تنها با شناختن مخاطب مساله تمام نمی‌شود شما نیاز دارید تا پیام خودتان را نیز بشناسید و بدانید که چه حرفی را میخواهید به مخاطب منتقل کنید و باید توجه داشته باشید که این موضوع هم در مورد صفحه های شخصی و هم صفحه های تجاری صدق می‌کند.

پیدا کردن پاسخ این سوال‌ها در این مسیر به شما کمک خواهد کرد: با چه چیزی مخالف و موافق هستید، ارزش ها و باور های شما، و همچنین چه صفاتی شما را به خوبی توصیف می‌کند؟

بر فرض مثال شما یک صفحه‌ مرتبط با دنیای هنر دارید. مثلا نقاش، موزیسین، بازیگر… پس باید صفاتی مثل خلاقیت کنجکاوی و ساختار شکنی می توانند به خوبی شخصیت شما را شرح دهند و ارتباط نزدیکی بین شما و مخاطبان ایجاد کنند.

پیام صفحه‌ی شما هم می‌تواند در قالب آثار هنری باشد تا مخاطبان را به آشنا شدن با دنیای جذاب هنر تشویق کند؛ و اینکه با چه چیزی مخالف هستید؟ مشخص است که مخالف یک روند تکراری هستید و به دنبال تجربه چیز های جدید هستید. فکر کنم با این مثال به خوبی اهمیت شناخت پیام و میزان تاثیر آن را فهمیده باشید.

اگر تا به حال اسم بیسکوئیت Oreo به گوشتان نخورده، باید بگویم که این بیسکوئیت پرفروش ترین بیسکوئیت در کشور آمریکاست.

تیم بازاریابی این شرکت که واقعا در شبکه های اجتماعی موفق حاضر شدند و به خوبی از طنز برای انتقال داستان های خود استفاده می‌کنند. پست زیر را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند، متن تصویر به این شکل ترجمه میشود: قدمی کوچک برای میان وعده ها (که کنایه‌ای به سخنان اولین فضانوردی دارد که پا بر روی کره ماه گذاشت.)

 

اکنون می‌خواهم به چند نکته‌ی مهمی که هنگام نوشتن متن باید آنها را رعایت کنید اشاره کنم.

1. هنگام نوشتن متن خود حتما لحنی صمیمی داشته باشید

فضای اینستاگرام فضایی گرم و صمیمی محسوب می‌شود پس هنگام نوشتن با مخاطبان خود لحنی گرم و صمیمی داشته باشید و در نظر داشته باشید هیچکس از متن های خبری و خشک خوشش نمی‌آید، در واقع جدیت بیش از حد نه تنها برای مخاطبان جذاب نیس بلکه میتواند از طرف آنها تاثیر منفی نیز داشته باشد.

صفحه چیتوز می‌تواند نمونه‌ی خوب استفاده از لحن صمیمی و دوستانه با مخاطب باشد.

 

2. حجم نوشته خود را در نظر داشته باشید

دقت داشته باشید که بیشتر کاربران، پست های اینستاگرام را با سرعت و پشت‌سر هم نگاه می‌کنند و نمی‌خواهند وقت زیادی پای خواندن یک مطلب بگذارند پس در نظر داشته باشید که تا حد امکان متن های کوتاهی برای کپشن خود بنویسید البته باید دقت کنید که نباید در این کار زیاده‌روی کنید.

پست زیر مطعلق به صفحه شرکت تسلاست (شرکت تولید خودرو های برقی ایلان ماسک) که می‌توان مثال خوبی برای این مورد در نظر گرفت.

کپشنی که خود شرکت برای تصویر انتخاب کرده خیلی ساده و خلاصه وار نوشته شده: “از منظره لذت ببرید”. متنی که به تصویر معنا می‌دهد در عین حال خواندن آن بیشتر از چند ثانیه طول نمی‌کشد.

 

ولی همانطور که گفتم لزومی ندارد که متن پست‌های شما کوتاه باشد. کاملا عادی است که گاهی شما به توضیح بیشتر و در نتیجه نوشتن متنی طولانی نیاز داشته باشید و شاید بخواهید تصاویر خود را بیشتر توضیح دهید و با این کار جذابیت آنها را بیشتر کنید.

3. مهمترین کلمات را در ابتدای متن استفاده کنید

مخاطبان هنگام خواندن کپشن پست شما فقط می‌توانند چند سطر اول آن را بخوانند و برای خواندن ادامه متن باید بر روی گزینه‌ی more کلیک کنند پس یعنی اگر شروع متن شما برای مخاطبان جذاب نباشد آنها هرگز به خواندن ادامه نخواهند داد.

بنابراین باید دقت ویژه‌ای در نوشتن ابتدای متنهایتان به خرج بدهید و آن را طوری بنویسید که مخاطب برای خواندن ادامه‌ی آن کنجکاو شود.

4. از ایموجی و شکلک های مختلف در مقاله‌ی خود استفاده کنید

در کپشن اینستاگرام از ایموجی ها استفاده کنید.

5. سعی کنید از نقل قول استفاده کنید

در متن خود از سخنان و جملات افراد یا برند های بزرگ و مشهور دنیا استفاده کنید.

6. ویرایش و بازنویسی متن منجر به بهتر شدن آن می‌شود

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از انتشار پست یک بار دیگر متن کپشن را بخوانید این کار نه تنها باعث می‌شود اشتباهات املایی و انشائی را پیدا کرده و اصلاح کنید بلکه باعث میشود متن را به ساده‌ترین و خواناترین صورت ممکن ویرایش کنید.

3. استفاده‌ی درست از هشتگ اینستاگرام در کپشن

هشتگ چیست؟ چگونه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟هشتگ اینستاگرام

هشتگ ها عوامل بسیار تاثیرگذاری در میزان دسترسی شما می‌باشند و این یعنی شما نباید از کنار این موضوع سرسری رد بشوید و بی هدف از هشتگ‌ها استفاده کنید.

طبق آمار استفاده از حداقل یک هشتگ در کپشن های اینستاگرام، باعث می‌شود که پست‌ها به طور متوسط 12.6% بیشتر دیده شوند.

خواندن هشتگ ها معمولا سخت تر از خواندن متن معمولی است و وقتی چندید هشتگ به صورت متوالی در کپشن استفاده می‌شود در نهایت ذهن مخاطب را به هم میریزد و باعث میشود خواننده بخشی از متن را به صورت سرسری رد کند.

نکته‌ی بعدی که باید به آن توجه کنید میزان مرتبط بودن هشتگ های استفاده شده در کپشن شماست وقتی هشتگ شما ربط چندانی به پست نداشته باشد باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران میشود چون پست شما در جای نامرتبطی ظاهر خواهد شد، و مطمئن باشید به هیچ وجه بازخورد مثبتی از این اتفاق نخواهید گرفت.

همیشه هنگام انتخاب یک هشتگ سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که بیشترین میزان محبوبیت را دارند چرا چون وقتی شما از یک هشتگ در پست خود استفاده می‌کنید اینستاگرام این موضوع را تشخیص میدهد و مطالبی با هشتگ یکسان را به بقیه کاربران نمایش می‌دهد. بنابراین هر چه از هشتگ محبوبتری در کپشن خود استفاده کنید بیشتر توسط کاربران دیگر دیده خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله‌ی هشتگ اینستاگرام را مطالعه کنید.

ایده های خوب از برند های مطرح برای کپشن اینستاگرام

در این بخش چند مثال ساده از انواع کپشن ها برای شما میزنیم که با دیدن آنها شما هم بتوانید کپشن مناسبی بنویسید.

کپشن های آموزنده و علمی

فرایندی که باعث میشود کاربران از یادگیری چیز های جدید لذت ببرند اگر کپشن پست زیر را بخوانید متوجه میشوید که پر از حقایق علمی و ابتکارات این شرکت است.

 

کپشن آموزشی

در این نوع کپشن که درصد موفقیت بالایی دارند شما انجام کاری را قدم به قدم به مخاطب خود آموزش میدهید.

 

نظرسنجی، بازی های مختلف و مسابقه

یک روش خوب دیگر برای نوشتن کپشن، که مخاطب خود را به تعامل با صفحه خود دعوت میکنید.

کپشن های تبلیغاتی از دیگر حساب های مجازی خود

گاهی ممکن است شما بخواهید کاربران خود را برای بازدید از سایر حساب ها یا شبکه های اجتماعی خود دعوت کنید برای مثال وبلاگ خود و… استفاده از لینک و تبلیغ آنها در کپشن های خود یکی از ایده های جالب دیگر است.

روایت داستان

یکی از سبک های دیگر کپشن اینستاگرام آن دسته از کپشن هایی است که شما به روایت یک داستان در آن میپردازید.

پشت صحنه یک برند

نشان دادن چهره‌ی انسانی یک برند یا پشت صحنه‌ی آن یکی دیگر از سبک های موثر و جذاب نوشتن کپشن است.

 

سخن پایانی

و در پایان باید متوجه شده باشید که نکاتی که در این مقاله گفته شده نه تنها در نوشتن یک کپشن جذاب برای اینستاگرام کاربرد دارند بلکه می‌توانند در راستای تصمیم گیری بهتر در مدیریت صفحه اینستاگرام به شما کمک کنند.

امیدوارم توانسته باشم نگاه شما را نسبت به روش های بازاریابی در اینستاگرام بازتر کنم. برای اطلاعات بیشتر از دنیای اینستاگرام، دیگر مقالات مارا نیز مطالعه کنید و در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید با سپاس فراوان!



:: برچسب‌ها: خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام , خرید بازدید , خرید بازدید ارزان , بازدید ارزان اینستاگرام , خرید بازدید ویو , خرید ویو پست , خرید ویو ریلز , خرید ویو پست اینستاگرام , خرید ویو فوق ارزان , خرید 500 ویو , خرید بازدید ریلز , ویو پست اینستاگرام , خرید بازدید اینستاگرام ارزان , خرید بازدید ویدیو اینستاگرام , خرید بازدید ایرانی اینستاگرام , خرید بازدید واقعی , بازدید اینستاگرام , بازدید اینستاگرام رایگان , خرید 500 ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستا , افزایش بازدید اینستاگرام , افزایش ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام , ویو فیک اینستاگرام رایگان , سایت افزایش ویو اینستاگرام , خرید ویو برای پست , بازدید فیک پست اینستاگرام , ویو ریلز اینستاگرام , بازدید اینستاگرام فیک , سایت افزایش بازدید اینستاگرام , خرید افزایش بازدید اینستاگرام , سایت ویو فیک اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریضا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد